woensdag, maart 24, 2010

scrapshow

Zo scrap je in weken niks (tot zeer weinig) en zo scrap je weer wat leuke dingen! Allereerst deed ik mee aan een swap op het Dolls-forum. De opdracht was dat je de kaart ook aan de binnenkant bescrapte. Nou vond ik dat leuk maar is het toch iets heel anders geworden dan gepland, dit is mijn uitwerking geworden.

Voorkant kaartje
Achterkant kaartje
Binnen voorkant
Achterkant.
Ik ontving ook een super leuk kaartje van Martine (Madeliefjuh) en dit is hem geworden, ik werd er heel vrolijk van:
Voorkant dicht
Achterkant
Voorkant eerste flappen open
Voorkant helemaal open! Zo leuk! Ik ga deze zeker weten een keer namaken!!!
Ook kreeg ik deze dag een kadootje voor Pixie van mijn penvriendinnetje Shelly uit Amerika. Het is zo'n schatje! Ze had een jasje, 2 paar sokken en een badboekje voor Pixie gekocht en opgestuurd.

Omdat ik gewoon papier van een blok zo saai vind, dacht ik... ik maak zelf een boekje! Ik heb Graphic 45 restjes gebruikt want ik heb daar nog een hele berg van, en ook heb ik de nieuwe lijnen liggen die me aan blijven staren dus tja, ergens moet je beginnen he? Dit is het boekje geworden:

Voorkant dicht
Boekje helemaal open, in de flap links kan ik foto's stoppen
Andere kant van de tag en het papier om de brief op te schrijven
Nog een stukje binnenkant met nog een flap, voor nog meer foto's of als ik niet genoeg papier heb om op te schrijven kan ik daar de opgevouwen vellen in doen!
De achterkant helemaal open gevouwen.
Ik ben al een flink eind gevorderd met de brief, we schrijven in dagboekstijl, dus vaak elke dag een stukje en als de brief binnenkomt, reageer je daar weer op en stuur je hem weg, zo gaat het lekker snel met brieven schrijven en niet eens in de 3 a 4 weken, maar elke 10 dagen zo'n beetje! Echt leuk!

Met Pixie gaat het super goed, maar daar vertel ik in een andere post meer over, met foto's anders wordt deze zo lang ;-) Ik wens je een hele fijne mooie warme zonnige dag, ik ga straks lekker samen met Pixie de tuin in, zij lekker stappen in d'r loopwagentje en ik ga plantjes in de tuin zetten, de boel opvrolijken! Oh ja en zo eerst het dorp in schoentjes kopen voor madame!

2 opmerkingen:

m@deliefjuh zei

ja je kaartje staat hier op de kast :) helemaal leuk. wil hem net op het forum gaan zetten ;)

groetjes martine

Dora zei

Wat hebben jullie mooie kaarten voor elkaar gemaakt, top!
En je boekje wow echt heel mooi, en ik heb ook heel veel restjes.
Wat lief van je vriendin al die spullen voor de kleine meid!