vrijdag, maart 12, 2010

Van alles leuks

Dit jaar is niet goed begonnen, en het bleef lang niet goed gaan, dus toen er onverwachts het nodige geld vrij kwam, werd het tijd voor de nodige verwennerij van allerlei soorten, maar vooral ook dingen die nodig waren zoals mijn "mamafiets" ja hij is er en ik ben er super blij mee! Ze fietst super geweldig en ziet er nog leuk uit ook, wat wil een mens nog meer. Helaas zijn de zitjes er nog niet dus madammeke kan nog niet mee.

Daarnaast kwam er een autostoel binnen, een Recaro, oké dat kost wat geld, maar we zijn wel klaar tot haar 12de jaar! Helemaal slim dus!

Uiteraard hebben we ook veel slim besteed hoor, sparen, voor Pixie en onszelf, voor onvoorziene dingen etc,een stuk aflossing ook nog, ja ja we leren het wel en we zijn niet altijd blond ;-)

Ook heb ik veel kadootjes gekocht voor mensen om ons heen, dat is nog het allerleukste, als je mensen kunt verwennen! En Pixie hoort daar natuurlijk ook bij, want er is niks leukers (vind ik dan) dna mijn kleine meiske even lekker verpesten. Al heeft ze er zelf nog niet zo'n benul van hoor. Maar goed ik kwam vandaag in een winkeltje hier in het dorp waar ik nog nooit geweest was, vooral op zoek naar kleding voor mezelf, maar je raadt het al, ik kwam thuis met outfits voor Pixie! Sorry voor de slechte foto's maar dit zijn ze:
Ook had ik mezelf verwend met nieuwe taartspullies, en ben ik aan het boetseren geslagen wat nog niet heel erg goed gelukt is helaas, maar het was wel leuk om te doen. Het is een taartje gevuld met champagnebavarois en frisse aardbeienjam. Igor heeft de taart meegenomen naar zijn werk en ze zeiden dat het erg erg lekker was. Nou gelukkig maar! Mijn volgende projectje krijgt een sinaasappel/chocolade vulling hmmm maar die blijft hier hoor! Die eet ik mooi zelf op!
Dinsdag kwam mijn mams op visite. Ze maakte zich zorgjes om me en wilde me even zelf zien en even wat uit handen nemen zodat ik wat rust zou hebben, en dat is gelukt want deze dag kwamen de pakjes allemaal binnen, dus ook mijn fiets. Zij heeft Pixie van lunch voorzien en ik ben even lekker gaan fietsen!
Ik had dus een haarbandje van mijn penvrienin gekregen en die vond mams zo leuk staan, dat ik hem Pixie even op moest doen toen ze kwam, ze ziet er zo wel heel erg popperig uit he met dat roze en rood?
En nog even een hele charmante!
Nu ga ik lekker voor de tv in badjas met lekkers en dan X-factor kijken!
Fijn weekend allemaal

3 opmerkingen:

Sabrina zei

Wat een leuke kleertjes zeg. Zo schattig, en wat heb ik toch een heerlijk nichtje hahahahaha.
Kan er ook van genieten hoe mama straalt als ze Pix in haar armen sluit. Echt een kippenvelmomentje.
Je hebt een prachtdochter die het beste in iedereen naar boven haalt.
Ben zo trots op jullie

Dikke kus "tante" Sab

m@deliefjuh zei

wat een geweldig verslag! en die kleertjes. helemaal gaaf|!!!

wij drietjes zei

Fijn hoor dat jullie je even lekker konden verwennen! Soms heeft een mens dat nodig, enn jullie verdienen het dus ik zou zeggen; geniet er lekker van!

Liefs! X