donderdag, mei 27, 2010

druk druk druk/ meet Kareltje

Allereerst "meet Kareltje"!
In januari ging mijn hamstertje dood, natuurlijk vond ik dat heel zielig maar nu had ik zin om een nieuwe hamster uit te kiezen. Ik besloot al snel dat het geen russische dwerghamster ging worden maar een goudhamster, iets groter en handzamer dus. Op hemelvaartsdag was het zover, ik koos dit kereltje uit en kon geen leuke naam verzinnen dus werd het gekscherend "Kareltje". Nou ja Karel Kraaloog, past best bij een hamster toch ;-)
Omdat hij nog helemaal tam gemaakt moest worden heeft het wel even geduurd voor ik een foto kon maken, maar hier is hij dan, op mijn hand! Niet de beste foto, maar toch!

De afgelopen dagen dus druk geweest met van alles en nog wat, ook met de uitnodigingen voor Pixie en eergisterenavond was dan eindelijk de stapel af! Hier dus een sneak peak, als het goed is worden ze vandaag ontvangen door de mensen want ik heb ze gisteren gepost! (op een paar na maar die mensen zie ik dit weekend dus overhandig ik zelf, scheelt postzegels!)
De stapel
en van de bovenkant
Pixie is de afgelopen twee dagen erg op onderzoek uit, lekker neuzen, uitproberen, klimmen en klauteren en gelukkig ook niet meer zo jammerig wat ze afgelopen weekend wel veel was. Waar dat nou aan lag?
Ook heb ik nog de foto's uitgezocht van Pixie en een lijstje gemaakt met alle foto's van 2009 die ik nog wil scrappen!! Ben nog wel even zoet dus! En 2010 schiet ook al weer op dus ik moet heel nodig een scrapmarathon gaan doen! Gelukkig komt er 11 juli een crop in Elburg van Dolls en Decorations, dus ik hoop dan lekker de hele dag flink wat te scrappen!

Geen opmerkingen: