maandag, mei 17, 2010

Hé Big Spender

Zo zeg wat heb ik me de afgelopen dagen vermaakt, en waarmee? Met geld uitgeven! Vakantiegeld x2 binnen, verzekering die ik afgekocht heb én belastingcentjes, nou daar word ik nou blij van! We hebben een hoop weg gezet maar ook de nodige dingen gekocht.
Allereerst voor de tuin natuurlijk, zowel de achtertuin áls de groententuin, lekkere groentjes en fruitjes gekocht. De tuin lijkt al heel wat en volgens mij wordt dit een topjaar qua oogst!

Daarnaast mocht ik lekker taartspullen kopen, en dat heb ik gedaan ook! Bakvormen, kleurstofjes, smaakstofjes etc. Morgen komt mijn bestelling deel 2 binnen! Erg leuk natuurlijk! Ik heb van de week dit taartje gemaakt, niet echt een toppertje maar toch grappig vanwege de kleurtjes, het idee was leuk, de uitvoering minder, maar onder het mom van "ik show alles dus ook mijn mislukkelingen"...


Ik heb al plannen wat ik morgen ga maken voor taart. Ik heb zelf een zeer lekkere mango-passievruchten jam/taartvulling gemaakt en in combinatie met een mangobavarois is dat echt zo grandioos lekker al zeg ik het zelf! Het onderste deel van dit taartje is nl naar onze buren gegaan en het bovenste stukje heb ik zelf gehouden en dus ook geproefd hmmm dat was lekker!

Ik heb verder nog kleding gekocht voor Pixie, super leuke en frisse dingen, voor het mooiere weer en ook wat voor nu, want ze groeit als kool! Een schommel heb ik ook nog voor haar gekocht, die kan dan in de deuropening opgehangen worden aan een stang, ook deze komt morgen binnen. Nog stofjes besteld om een nieuw dekentje voor Pixie te maken voor in haar ledikantje en voor een overgooiertje, want ik ben nog steeds aan het knutselen met de naaimachine, ik heb hem al gemaakt in een proeflapje en het staat zo grappig en is goed gelukt ook! Misschien dat ik daar morgen even een foto van maak!

En naast nog een boel verwennerij voor Igor (DVD van Avatar, lekker luchtje, wat te snoepen, airbrushspullen en wat voor de auto) en kadootjes voor de papa's (kan nog niet zeggen wat, sorry) was er ook nog iets wat ik graag wilde hebben, nl nog 2 kralen voor de armband. En het zijn deze geworden
De blauwe staat voor Pixie d'r 2de naam, nl Lynn wat waterval betekent en deze blauwe kraal staat voor water. De tweede kraal is "omarmende harten" en natuurlijk zullen wij haar altijd omarmen en is ze in ons hart en ik hoop dat zij dat ook zo voelt later. Vandaar deze kraal. Er staan er nog meer op mijn verlanglijstje, maar die volgen een andere keer weer!
Vandaag lekker gaan wandelen met mijn mupke, eendjes voeren wat het eerste plan, en dat hebben we ook gedaan, heel veel tamme muskuseenden gevoerd en zelfs de jongen mochten bij ons komen en dat deden ze ook maar wat graag de nieuwsgierige aagjes! Pixie heb ik in het gras gezet, voor het eerst dat ze dat zo mee maakte en ze vond het nog wat onwennig zoals je aan haar toet kan zien!

Morgen komt `oma` gezellig weer langs en misschien wel oppassen! Dan kan ik eventueel even alleen weg, maar ik weet nog niet of dat gebeurt. We zullen zien, er volgt vast snel weer een update over!

Oh ja en dan nog wat. Soms heb je vriendinnetjes die zijn heel speciaal, die veroveren een speciaal plekje. Nou kreeg ik van het betreffende dinnetje vandaag een super lief kaartje, met een super lieve tekst die me tot tranen roerde, dinnetje weet wel dat ik het over haar heb, maar ik wilde ook hier nog even zeggen "dank je wel meid, je bent een kanjer, dikke kus"

2 opmerkingen:

m@deliefjuh zei

uhm lieve lieve lieve angela.. wat ga je met al die ( lekkere) taarten doen.... JAMMIE!!
en leuk he eendjes voeren. dat blijft leuk!
geniet van al je nieuwe spulletjes!

Dora zei

Ik wil best gezellig op de koffie komen..ehm met taart dan:) Ziet er nog steeds mooi uit. En heerlijk toch de verwennerij. En ja eendjes voeren, moet je zeggen ik vind het nog steeds leuk om te doen!