woensdag, augustus 18, 2010

Funny hunny of mine

Al weer ruim een week terug, wat gaat de tijd toch hard (en ook langzaam tegelijk). Hier maar weer eens wat foto's van/over Pixie! Pasgeleden was er weer een fotograaf bij Albert Heijn, leuke shoot maken voor weinig geld en nog een gratis foto ook, maar ja de nabestellingen zijn wel prijzig. Maar goed de vorige keer had ze er niet zo'n zin in dus we proberen het gewoon nog een keer dacht ik! Dit is wat ze aan had op die ochtend:
Afgelopen maandagochtend, onze eerste vakantiedag, begon nogal vaag, ik de griep, Pixie snotverkouden, en ik moest bloed laten prikken. De stroom was uitgevallen tja en wat doe je dan? Naar buiten! Al was het geen super mooi weer, toch zijn we even naar de kinderboerderij geweest, wat super leuk was, want de varkentjes en biggetjes liepen los, en die zitten normaal achter een hekje. Ik vind ze een beetje eng die grote varkens maar dochterlief was ene held, dus kon mama niet achterblijven he? Dus we hebben varkentjes geknuffeld ;-) En het was nog leuk ook!
Wat een lel he?
Mijn moeder heeft mijn allereerste schoentjes bewaard, van die laksandaaltjes, en die kreeg ik afgelopen zondag! Natuurlijk kon ik het niet laten ze Pixie even aan te doen, en ze passen nog maar net want madame leeft op grote voet zeg maar! Omdat ze heel stijf zijn, in tegenstelling tot de schoenen van tegenwoordig, kon ze er niet goed op lopen.
Die dag hebben we ook nog gekleurd, maar kauwen op de kleurtjes is veel leuker dan daadwerkelijk ermee krassen. Ach het gaat om het idee. Ze zit nu ook steeds op d'r hurkjes, zo schattig!
En in de vakantie hoort "chillen" er natuurlijk ook bij. Hier zit ik dan lekker met madame onderuit gezakt op de bank, dit zijn van die heerlijke momentjes want ze wil meestal niet bij je zitten en alleen maar op ontdekking uit dus dit was even genieten!
's avonds had ze de grootste lol met een vaatdoekje (een schone hoor!) en was constant aan het "kiekeboe" spelen, lekker ding! Ze gierde het uit van de pret! **sjucht I luf joe beeb**
Nog steeds aan de scrap maar het is nog steeds niet af, gaat ook niet zo hard momenteel, hopelijk is het wel in mijn vakantie af! Ik krijg trouwens binnenkort ook nog heel gaaf papier binnen van Prima Marketing  Fairy flowers heet dat, wat bij Dolls & Decorations vandaan komt, het is nog niet binnen hoor maar het komt er wel!!! En hele gave bloemen, swirls en pearls dus hou de winkel goed in de gaten!!!!

4 opmerkingen:

Dora zei

Wat een leuke foto's en zo samen op de bank is toch erg leuk, en ja als ze dan eindelijk wil dan is het extra genieten!

wij drietjes zei

Ooohw wat een heerlijke foto's weer! Geniet maar van jullie mooie prinses en de vakantie..:)

Dikke kus van mij

Annelies zei

Je dochter is wel een fotomodelletje hoor ;-). Leuke foto's!

Groetjes,

Annelies

ScrapEnjoy zei

Hai Angela....hier ben ik weer eidelijk eens...heb er weer zin in.

Maar ach wat is Pixie al weer groot en ze is alweer 1 jaar.....och wat gaat de tijd snel.
Geniet maar lekker met en van elkaar.
Dikke knuf voor haar.

Liefs Lilian