zondag, oktober 03, 2010

Een lekkere zondag

Zomaar soms is een zondag ineens heel erg leuk, en vandaag was zo'n zondag! Ik voelde me goed en vanochtend gingen we weer eens zwemmen met Pixie, wat erg lang geleden was maar mevrouwtje vond het geweldig! Even wennen maar toen ze zekerder van d'r zaak was, was het spetteren en lachen en gek doen! Na een uurtje zijn we ons gaan afdrogen en hebben we lekker in de kantine een tosti/krentenbol gegeten en Igor er nog een kopje koffie bij, heel gezellig!
Na het middagslaapje zijn we naar de kinderboerderij gegaan, het was mega druk (te verwachten met zulk mooi weer) dus we zijn niet lang gebleven maar leuk was het wel even hoor! Pixie vindt de geitjes helemaal leuk, totaal niet meer eng en rent er dan ook zo op af!

Ze loopt al heel leuk mee aan de hand van de auto naar huis.
En dan vond ik het weer tijd voor een buikfoto. Hij is wel weer iets gegroeid en ik merk het vooral aan mijn broeken. (en banden overigens auwie!). Het hartje kan ik nu thuis ook horen met de doppler en dat is zo leuk, vanmiddag nog even weer geluisterd naar ons kleine ukje, wat gaat dat hartje toch snel zeg!
De misselijkheid lijkt weer minder te worden waar ik natuurlijk super blij mee ben! De vermoeidheid gaat met ups en downs nog steeds dus dat zal nog wel even zo blijven. Gewoon lekker tussen de middag lekker tukken als Pixie ook gaat en dan is het wel vol te houden en gelukkig blijven de opa's en oma's inspringen en gaat Pixie daar af en toe 's middags spelen, wat ze helemaal geweldig vindt! Mama vindt het heel lief maar mist d'r kleine meiske wel heel erg dan hoor!
Verder nog druk geweest hoor, maar met van alles en nog wat, en ook wel wat scraps, een mini maar die is nog lang niet klaar, oh ja en kaartjes!!
Een verjaardagskaartje voor Jolanda van het Dolls forum
 En een zomaar kaartje met een receptenkaartje erop, vond ik grappig bij de stempel passen en is ook n.a.v een voorbeeld dat ik in magnolia magazine had gezien.
Nou dat was het weer! Tot de volgende update!

1 opmerking:

Charmaine zei

Oh Ans wat kun je al goed zien dat je in verwachting bent, echt mooi hoor zo'n beginnend buikje! Vorige keer was je ook al zo mooi zwanger ;)

Prachtige kaartjes heb je ook weer gemaakt.

Heb jij ondertussen trouwens die BOM al echt af? Daar was je destijds mee bezig en die vond ik toen zo mooi! Je had hem alleen nog niet af dus ben wel benieuwd eigenlijk of dat er nog van gekomen is :)