dinsdag, november 09, 2010

Kaartjes

Zo een van de kaartjes die ik gemaakt had kan ik inmiddels wel laten zien! Deze had ik voor mijn Dinnetje gemaakt, die even een steuntje in de rug kon gebruiken, een liefje met kaarsjes erin en een magnolia uiteraard!
Deze heb ik vandaag gemaakt, een kerstkaartje, naar aanleiding van een sketch op het FORUM van Dolls wat momenteel weer erg gezellig is, en ik kon even wel wat inspiratie gebruiken. Ik vind hem best grappig geworden!

Pixie is vandaag lekker ondeugend en heerlijk vrolijk, dat is altijd mooi meegenomen natuurlijk, ze had vandaag 2 staartjes in en een lekker boevig setje aan en ze liep lekker gek te doen, zie hier, dat zegt genoeg ;-)
Ik heb een klein workshoppie gemaakt voor Dolls, die gaat als het mee zit vanavond online!!!

Verder heeft de uk in mijn buik besloten gisterenavond duidelijk te maken die hij/zij er is!!! Voor het eerst echt onmiskenbaar getrappel! Niet te verwarren meer met darmgerommel, nee echt stompig babygetrappel. Kennelijk was hem/haar dat zo goed bevallen dat het vandaag ook heel flink druk was in mijn buik, en ik vond het héérlijk!!!!

5 opmerkingen:

m@deliefjuh zei

oh wat word ze groot! en wat een scheetje. je kaartje is ook weer erg leuk!

jacqueline zei

Wat heerlijk zo veel leven in je buik.....je bent al weer bijna op de helft.....!!!
Ik vind je kaartje ook zoooo lief geworden.
Het merry Chrismas kaartje is echt heeel mooi en chique geworden.

groetjes..

Heidie zei

Mooie kaarten heb je gemaakt. en wat een leuke foto van je dochter.

groetjes Heidie

wij drietjes zei

Wat een lieve kaartjes weer!!

Liefs X Marije

PS Geniet van je 2 kindertjes ;)

Chantal zei

leuk kaartje met die kaarsjes er in zeg!!

oh heerlijk dat getrappel ... kan niet wachten tot ik dat ook weer mag voelen. we hebben afgesproken dat we met een 2e nog even wachten maar ik kan er al zo naar verlangen.