woensdag, november 17, 2010

scrapwerkjes

Zo en hier weer een lading scrapwerkjes! Het gaat lekker zo! Nog maar 1 lootje en dan heb ik 2009 in foto's eindelijk af! Ik heb ook al het nodige van 2010 gemaakt hoor maar toch...

Deze ben ik heel erg blij mee, ik vind hem mooi, rustig, lief, en de foto is echt het belangrijkste, ja ik ben er blij mee! Ik vond dit een van de fijnste momenten, als mijn meisje heerlijk tegen me aan lag te slapen, daar kon ik zo van genieten, zo kon ik gerust het volle uur blijven zitten!
Deze heb ik vanochtend afgemaakt, en was ik gisteren aan begonnen, ook een oude foto (oktober 2009) en zo lief! Daar paste het vel van Webster super bij. Overigens zijn deze 2 lootjes echt bij elkaar geraapt papier. Normaal neem ik altijd maar 1 lijn en een paar vellen daarvan maar de bovenstaande lo is van bijv Melissa Frances, Prima Marketing en Bo Bunny en de onderste is met Bazzil, Webster, Prima (de verpakking) , SEI en MME.
Zoals ik in de vorige post al zei... ik heb met de restantjes van Pixielicious wat kaartjes gemaakt, gelift uit de CO. Dat was vooral even lekker makkelijk werken! Dit zijn ze geworden. Zoals je ziet niet helemaal mijn ding maar toch wel grappig!


Vanmiddag is Pixie weer bij opa en oma en ga ik lekker rustig aan doen, ben weer zo misselijk de laatste dagen blehhh. Nog 5 dagen tot de echo, pfff die laatste week duurt wel lang hoor, of zal het mijn ongeduld zijn?
Ik ben bijna klaar met de christmasbox voor mijn vriendinnetje in Amerika, we zenden elkaar een doos met kadootjes voor het hele gezin. Geen dure dingen maar gewoon grappige, lieve, creatieve en lekkere dingen. We zijn inmiddels heel goed bevriend en het is dan ook super leuk om al die kadootjes bij elkaar te zoeken. De doos begint al goed vol te raken en ik ben nog niet helemaal klaar maar wel bijna. Nog 2 kadootjes. Zo grappig en ik krijg al helemaal zin in de kerst op deze manier, al doen we er niet zo veel aan dit jaar hoor! Wel versiering en kadootjes voor Pixie, én mooie kleertjes, en lekker eten maar allemaal met ons drietjes. Lekker knus en gezellig!

Morgen nog een dagje alleen, nou ja samen met Pixie natuurlijk en dan is het 4 dagen lang feest, want Igor is lekker heeeeel lang vrij! Dat is een eeuwigheid geleden. We gaan allerlei leuke dingen doen. Vrijdag gaan we met Pixie naar MonkeyTown, een indoor playground, ben heel benieuwd! Nou ik ga kijken of mijn prinses wakker is want opa zal zo wel aan de deur staan! Oh ja en mijn dinnetje Kelly komt straks ook gezellig!!!

2 opmerkingen:

wij drietjes zei

Wat heb je weer mooie dingen gemaakt zeg!! Je hebt echt hard door gewerkt...:)

Veel plezier dit weekend!
X van mij

Annelies zei

Super mooie layouts!! Like your style...