zaterdag, november 27, 2010

Verschrikkelijk aan het mutsen!

Ja ja je leest het goed "mutsen" ja!!! En weet je... ik vind het heerlijk!! Ik heb van de week een baby kimono gemaakt, het is voor 0 tot 3 maanden (amerikaanse maat) dus je weet nooit wanneer het past, ik gok dath et maatje 62 is. Dit was eigenlijk een proefje, maar ik vind hem wel super leuk geworden!!

Verder ben ik nog proefcupcakes aan het maken, een soort van geboortecupcake´jes. Ik had mix besteld omdat deze van vorm veel mooier werden dan die ik zelf mix en dat klopt dus en sterker nog, ze zijn echt gruwelijk lekker. Deze heb ik gevuld met frambozenbavarois, heel erg yummy! Daarom een minilaagje botercréme gewoon zodat de fondant blijft `plakken`  en dat doet het super. Deze kleuren fondant had ik nog liggen dus maar even gebruikt als oefenproject. De witte onderkant is met pearlpoeder bewerkt en de donkerpaarse cirkels ook.
Buiten dat "gemuts" ben ik ook nog aan een haken, ja een muts ja! En wel een baby beanie, zoiets moet het worden:
Als de baby een paar dagen oud is hebben we ook een babyshoot met Corinne Delis en daar vind ik het wel leuk voor geloof ik! Ach ja en zo mutsen we lekker voort, oh nou vergat ik nog bijna... mijn kleed... daar ben ik ook lekker mee bezig! Er zitten nu 5 (van de 15) rijen aan elkaar, de 6de ben ik mee bezig met erop spelden. En dan ga ik rij nr 7 maken dus gaat lekker zo! Het heeft even stil gelegen maar goed ik ben lekker op gang!!!

Dan nog Pixie... tja wat is er te vertellen over onze kleine papagaai? Ze zegt enorm veel na momenteel, ook al 2 lettergreep woorden. Zoals ketting en klappen. Ze zingt liedjes in onverstaanbare taal maar wel herkenbare melodieën, kan al verschillende liedjes meedoen qua bewegingen, klimt OVERAL op!! Weigert brood te eten dus we moeten creatief zijn, een prepeuterpubertje compleet met driftbuien, maar tegelijkertijd ontzettend lief, ook voor de dikke buik. Een paar keer per dag komt ze mijn trui omhoog doen, even de buik aaien, knuffelen (hoofd erop leggen) en kusjes geven en dan "daahaaag" zwaaien en trui weer naar beneden, zo schattig. Ze zei vanaf het begin al "zusje" en dat klopt dus en ze heeft inmiddels ook al een naam bedacht, en die is eigenlijk best grappig maar die hou ik nog even voor mezelf! Pas als die langs de keuringsdienst geweest is (lees: Igor) en afgekeurd, dan deel ik het wel ;-) Mevrouwtje gaat heel erg graag in bad en het liefst met heel veel schuim, zie hier het bewijs!!

Ik heb voor de komende dagen niet veel plannen behalve heel rustig aan doen en verder mutsen ;-) Heb nog zat ideeën, ook voor de winkel van Annemieke die geopend gaat worden, weer een échte reallife winkel van Dolls and Decorations. Oh zoveel leuke plannen daar dan weer voor, maar ja potjes tijd heb ik nog steeds niet gevonden helaas. Iemand nog tips??
Nou mijn meiske zal zo wel weer wakker worden na 2 uurtjes slaap en dan mag ik weer aan de bak dus ik ga afsluiten, tot de volgende keer, fijn weekend!!!!

4 opmerkingen:

wij drietjes zei

heerlijk heh, dat getut! Lekker van genieten :)

Kus van mij!

PS wat een super lieve foto van Pix in bad

Annelies zei

Ik heb nu gevulde speculaas in de oven staan, maar die cupcakes van jou zien er ook wel heerlijk uit! Lieve badfoto van je dochter.. ;-). Gaat het verder goed met je?? Voel je je goed?

Bharat Choudhary zei

Angela with Angel.........How Sweeeeeeeeeeet.......Nice Dyr

Heidie zei

wat een mooie kimono. En een schitterende foto van Pixie in bad.

groetjes Heidie