vrijdag, november 12, 2010

Weer eens een lootje!!

De laatste tijd maak ik niet heel veel lootjes meer, maar toch wil ik graag 2009 afronden qua foto's van Pixie. Nu had Renate op het Dolls forum een sketch geplaatst en dat leek mij de uitgelezen gelegenheid er weer eens een te maken, en deze is het geworden, ik vind hem echt zo leuk geworden en toch heel simpel! Kortom ik ben er zelf heel blij mee!
Nu ben ik weer verder aan het werk met Pixie d'r eerste verjaardagsboekje, de basis is af, maar ik ben er nog lang niet! De kaften nog, en de embellies nog, de tags nog en de teksten nog dus ik ben nog wel even zoet hoor ;-) Geeft niks! Ik vind het wel lastig papier, namelijk Pixielicious (hoe kon het ook anders) van Cosmo Cricket en eerlijk gezegd zal ik dan ook blij zijn als ie af is!

Vandaag ben ik 4 maanden zwanger, 12 april ben ik nl uitgerekend. Nog maar 10 dagen en dan hebben we de echo (ja ik blijf ongeduldig aftellen hoor).

Vandaag was Igor ook vrij en zijn we eerst lekker gaan zwemmen, alhoewel... lekker... het was behoorlijk koud en dat vond ik niet alleen, Pixie was het wel met me eens! Maar goed, toch was het leuk. Na de zwembeurt en afdrogen/aankleden hebben we in het restaurantje nog even lekker weer een tosti gegeten en een beetje gedronken, en daarna... naar de nieuwe Jumbo supermarkt. Lekker even boodschapjes gedaan voor het hele weekend, want het weer is toch bagger! Vanmiddag lekker thuis gebleven daardoor. Pixie had geen zin in slapen dus ze was na koud 1 uur al weer uit bed, met als gevolg dat ze nu toch wel een beetje moe is hoor! Ze ontwikkelt zich ook als een razende en heeft in een paar dagen tijd al weer zoveel geleerd. Het concept van "open"en "dicht" en die 2 woordjes zegt ze er dus ook bij!! Veel geluiden van dieren en namen van dieren, zoals aap en muis en kip, en ook welke geluiden ze maken dus. Niet te filmen hoe hard dat gaat! Ze wil zelf helpen met aan- en uitkleden, en dat levert soms hele grappige plaatjes op, vooral als het niet lukken wil ;-) Nou ik ga nog even freubelen voor het eten klaar is, want dan is het weer even gedaan tot zondag! Fijn weekend allemaal!


ps vergeet niet op het Dolls and Decorations blog te kijken voor een super leuke blogcandy!!!

4 opmerkingen:

Sandra zei

het is inderdaad een leuke lo geworden :D

Annelies zei

Mooie lo!! Fijn dat het zo goed gaat met je dochtertje. Ik ben ook wel heel erg benieuwd naar je 20 weken echo!!

m@deliefjuh zei

ja gaat zeker hard. maar ze was niet moe na het zwemmen>? die van mij vielen in de auto op weg naar huis al in slaap. haha ik hoor jou over... daarna een boodschap doen... nou dat kon ik dan echt niet hoor hahah
je LO is prachtig!

wij drietjes zei

wat een lief LOtje weer!

X van mij