maandag, november 15, 2010

Yeaahhhh

Yeaaahhh ik heb een prijs gewonnen!!! Ik heb meegedaan met een challenge met een super kaartje en ik heb gewonnen, kijk HIER maar eens! Ik mocht bestandjes uitzoeken, voor de scal, nou heb ik dat programma (nog) niet maar het wordt ook in pdf geleverd, al zal scal nu echt niet lang meer op zich laten wachten hoor! Ik heb de bestandjes binnen en ik ga er deze week lekker mee aan de freubel!!

Dit is het winnende kaartje
Verder kreeg ik zondagochtend via Igor nog dit super leuke thee-boeketje van Tamara en Arne, heel blij mee en ik moet zeggen, er is al veel op van de theezakjes en lekkers! (zit nu aan een bakje orange pekoe thee)
Gisteren was Igor druk bezig een mandarijntje te pellen voor Pixie, maar madame wil overal bij zijn en mee kijken dus we zetten haar geregeld op de plank of op het aanrecht neer. Nu wilde Igor de schilletjes weg gooien en toen hij overeind kwam had mevroj al een appel te pakken en gezien ze nu trotste eigenaresse is van 4 tanden boven (en nog 2 onderweg) en 3 beneden (nr 4 onderweg) kon ze ook echt in d'r appel kluiven, leuk dat ze het vond, en de heerlijkste bekkies trok ze erbij!
Ik ben wel een beetje jaloers hoor, want ik heb een appel-allergie, oké nu ik zwanger ben kan ik wel ineens appels eten, maar daarna is het weer dikke pech, maar ik vind het heerlijk om te zien dat zij toch lekker kan knagen, dan geniet ik wel met haar mee ;-)
Zo zag de appel er uit na de eerste knaag-sessie, later op de middag volgde er nog een en met een beetje hulp van mama was de appel dan toch echt op!!
Verder heb ik nog een leuke workshop gemaakt (al zeg ik het zelf) van een exploding box met kerststukje erin en die staat op het FORUM  van Dolls en Decorations. Meld je dus aan en doe gezellig mee, de komende week volgt er nog een workshop, met mooie embellies en volgende week volgt er nog een workshop van een ornament! Genoeg in de planning dus!
Zo ziet de "kaart" er van binnen uit
En zo van buiten

Nog 1 week en dan is het zover, om deze tijd lopen we dan naar buiten vanuit het echocentrum, wetende hoe het met ons ukkie is, en of het een jongen of meisje is, en ik heb er zo'n zin in, ik kijk er zo naar uit, ik tel zo af en ik zeg dit ook elk bericht weer, sorry voor de herhaling!

Ik ben ook nog lekker aan het scrappen voor mezelf, ik heb Pixie d'r verjaardagsboekje bijna af, nog wat details en dan is het klaar, en ik had nog restjes papier en zag in de cards only dat er wat voorbeeldkaarten stonden met hetzelfde papier, deze heb ik schaamteloos gelift hihi een beetje van mezelf hoor, dat wel, maar het papier ligt mij niet echt en ben dan ook inspiratieloos als het daar op aan komt! Maar het papier is zo goed als op en dan ga ik weer verder met layouts voor Pixie d'r boek. 2009 is nu bijna af, nog 4 lootjes te gaan!

1 opmerking:

wij drietjes zei

Oooh heerlijk die bekkies van Pixie!! Dat hoef ik bij Danique nog niet te proberen, haar tandjes zijn nog niet goed genoeg door en het lijkt me pijnlijk met alleen tandvlees...:$ hahaha

Liefs! X