woensdag, januari 12, 2011

Zo....

Even een nieuwe look aan het blog gegeven. Soms wel eens leuk toch?
Niet veel te melden eigenlijk. Maandag had ik controle bij de VK en dat was niet zo positief, nou ja voor Uk wel hoor, die doet het super goed, maar ik niet zo. Mag straks even bloed laten prikken om verder onderzoek te doen. We zullen maar weer zien wat er nu weer aan de hand is.

Nou de geboortekaartjes zijn zo goed als af, straks/morgen de eyelets erdoor doen, want die zijn net binnen, en dan nog de naam van Uk met de krekel uitsnijden (scal) en opplakken en dan pas na de geboorte de tekst nog! De enveloppen zijn al klaar (nog wel adresseren en postzegel erop, maar wel bewerkt) en ik ben met een nieuwe mini begonnen! Annemieke van Dolls heeft een super leuke workshop in elkaar gedraaid en die ben ik nu aan het maken met ontzettend gaaf papier van Graphic 45 `Once upon a springtime` Echt zo mooi!!! Dus ik ga gauw weer verder!
xxx



Geen opmerkingen: