maandag, maart 21, 2011

Tijdje geleden

Het is al weer even geleden dat ik voor het laatst blogde. Ook niet veel te vertellen want maak ook niet zoveel mee. Ben nog net niet aan huis gekluisterd maar veel weg kom ik ook niet meer. Heel erg vind ik het niet hoor! Het is veel te vermoeiend en zwaar, maar soms moet het wel even.

Pixie komt gelukkig nog overal en nergens met opa's en oma's en papa natuurlijk. Op onderstaande foto was ze klaar om naar d'r neefje Casper te gaan, hij werd 3, een hele knul al en ze zijn gek op elkaar gelukkig! Een mooie jurk aan speciaal voor de gelegenheid! Mooi prinsesje is het toch he? Al zit er een heel serieus gezicht op!

Scrappen doe ik ook zoveel niet meer want het zit niet makkelijk meer achter een tafel/bureau, maar wel nog een kaartje voor Yvon voor de swap op het Dolls-forum. Het thema was een lentekaart scrappen. Ze had hem per ongeluk al open gemaakt dus ik kan hem al showen.



Vorige week heb ik nog wel nieuwe kleertjes voor Pixie geshopt, hier in een winkeltje vlak om de hoek, en hier had ze wat nieuws aan. Een mint/groen bolero'tje met een stoere broek en super mooie nieuwe zilveren schoentjes, maar die zie je niet ;-)

En dan nog een foto van afgelopen vrijdag, van mijn dikke buik! Nu nog maar 22 dagen afwachten en dan is mijn uitgerekende datum, pfff en wat ben ik er aan toe! Vanaf nu staat het vast, we krijgen een Rammetje, net als ik zelf ben, dus dat wordt een leuke combi hihihi. De lente is ook officieel begonnen en dat was gisteren wel te merken ook!
Nog heel even geduld dus, en wellicht blog ik niet meer, misschien ook wel. Het liefst ben ik nu aan het nestelen in mijn bedje, lekker slapen en luieren en lezen, héérlijk!!! Nu ga ik mijn lieffie inpakken en in de buggy zetten en kijken of ik het nog red tot de supermarkt!!! Fijne dag allemaal
Liefs en tot gauw

1 opmerking:

NicoleJ zei

wat maak jij toch altijd ware kunstwerkjes van je kaarten!
Ik heb met je te doen hoor, nog 22 dagen....... Ik hoop dat ze snel voorbij gaan voor je en dat je jullie kleinste schat snel in je armen kunt houden!
Liefs Nicole