vrijdag, maart 25, 2011

Wat foto's

Hoi hoi,

Regelmatig wordt er op het forum van Dolls "inspiratie van de dag" geplaatst, en een aantal dagen geleden was dat het blog van Nancy van de Berg. Zij maakt super vrolijke kaarten en ik werd er ernorm door geïnspireerd en besloot met restjes nog wat kaartjes maken in haar stijl, uiteindelijk werd het een lift, zie hier:



Dan is het natuurlijk EIN-DE-LIJK lente! Ook het weer werkt mee de afgelopen dagen, super gewoon, dat had ik even heel hard nodig, en de rest van Nederland ook geloof ik! Maar bij ons betekent dat ook dat de ijssalon weer open gaat, San Marco in Amersfoort. Igor kwam dus thuis met een bak van 1,5 liter overheerlijk Italiaanse gelato, en ook Pixie is daar helemaaaaaaal niet vies van!
Dan nog even een buikfoto tussendoor ;-)
Vandaag had Pixie d'r nieuwe kleertjes weer aan omdat opa en oma ook wel nieuwsgierig waren. Gisteren heeft ze een zonnenbril gehad en dat vond ze super interessant, en ze wilde ineens staartjes! Vanochtend had ze 2 staartjes, maar vanmiddag was er 1 genoeg vond ze. Top Modelletje he? Nog lekker met rode wangetjes van het slapen.
Compleet volleerd model, ik hoefde er niet om te vragen, dit deed ze echt zelf!
Oh sjucht die ogen van dat kind, daar verzuip ik in, met die lange wimpers en hemelsblauw!
En nog even gek doen natuurlijk! Gelukkig lijkt ze echt nog een kind gewoon door het feit dat "Nijna" d'r knuffel erbij is hihi leuk contrast he?
Natuurlijk deed ik deze maand ook weer mee aan de swap, de kaart die ik gemaakt heb, heb ik al laten zien, deze kaart heb ik ontvangen van Kitty, leukerdje he? Dank je wel Kitty!
Scrappen gaat niet echt meer dus ik gok er zo op dat er geen scrapberichten meer van mij komen voor de bevalling (but you never know!). Alles is praktisch in gereedheid gebracht en ik ben er klaar voor, laat ukkie zich maar aandienen. Nog 18 dagen officieel!!!

4 opmerkingen:

Annelies zei

hihi wat een heerlijk dochtertje heb je toch. Mooie buik ook. Je hoeft niet lang meer he??? Lief kaartje heb je van kitty gekregen! Sterkte nog even en geniet maar van die bak met ijs ;-)

Kitty zei

Pffft, ben blij dat hij aangekomen is... ik had je al helemaal gepeebeed ;) Het was zo stil van jouw kant... enne, graag gedaan hoor. Nog even volhouden he.

sylvana zei

Leuke kaarten heb je gemaakt.
Geweldige foto's van je dochter.
Succes met de laatste loodjes

Jackie zei

Hey daar...

Ik kwam bij toeval je blog net weer tegen, dat is gewoon al een ééuw geleden (hahaha)
En wow, wat is er veel veranderd sinds de laatste keer,
Mama van een hele mooie dochter,en alweer bijna opnieuw mama...

Je scraps zijn super mooi...

Hoe lang nog voor je 2de beeb komt..