zondag, april 03, 2011

Online cropdag Dolls en meer....

Goede morgen!
Vandaag is het zo ver, de online cropdag van Dolls, de 2de alweer! Gezellig hoor en wat hebben we er weer veel tijd en werk in gestoken. We hopen natuurlijk dat iedereen gezellig mee doet en dat we kunnen inspireren.
Ik mocht het spits afbijten al was het nog de vraag of ik aanwezig kon zijn ivm beeb, maar die laat lekker op zich wachten nog even!
Ik begon met een sketch die ik zelf gemaakt heb... deze dus
En dit is mijn eigen uitwerking, een canvas voor de beeb, en de naam heb ik natuurlijk even weggevaagd.

Een detailfoto
En nog een
En nog maar 1 ;-)
De andere dingen kan ik nog niet laten zien omdat dat nog gedaan moet worden, maar die volgen vast heel snel!
Mijn vriendinnetje in Amerika, moet 12 april (op mijn uitgerekende datum) onder het mes voor een nogal ingrijpende operatie, ik heb allemaal kaartjes voor haar gemaakt en klaar liggen, én een klein kadootje. Ze hebben pasgeleden een fotoshoot laten doen met hun jongste dochtertje Sammantha, en ze had me er een paar gemaild. Ik heb er een blikje van gemaakt met accordionalbumpje en de foto's zo lief!!! Lekker simpel maar ik denk dat ze het wel leuk vindt. Dit is het geworden:




Nou tot gauw weer met een aantal kaartjes die ik gemaakt heb!

2 opmerkingen:

m@deliefjuh zei

wauw zeg! wat geweldig ziet dit erui! en succes met de laatste loodjes :D:D

Annelies zei

Ik vond de crop heel gezellig vandaag. Helaas hield ik het zelf ook niet vol om de hele dag mee te doen. De sketch was heel gaaf om te maken. Super lief kadootje heb je gemaakt voor je vriendin.
Doe rustig aan he??