woensdag, april 06, 2011

Verjaardag en meer

Goede morgen!!
Het was hier vroeg dag zo op de woensdag 6 april. Igors wekker ging en ik kon gewoon niet meer slapen dus om half 7 eruit gegaan, zul je net zien... Pixie slaapt uit! Het is kwart voor 8 en madame ligt nog heerlijk op 1 oor!

Zondag hadden we de online crop en ik zou nog 2 kaartjes laten zien n.a.v. de opdrachten.
Yvon bedacht dat je een cardlift moest doen, je kreeg 3 kaarten als voorbeeld en van elke kaart moest je dan iets gebruiken, erg leuk! Dit was mijn uitwerking:

En daarnaast was er weer de blind card, en dat is zo leuk om te doen, gehost door Petra en dit is mijn uitwerking:

Gisteren was ik jarig, en omdat ik ook mee doe met de swap, kreeg ik dus een hele stapel kaarten, de een nog mooier dan de andere! Zie hier:


Van manlief had ik vorige week al een mooie grote aardbeienpot gehad, een witte, met aarde en plantjes en al erop en eraan! Zo happy mee! Hij had zoveel aardbeienplantjes, dat we ook nog een hanging basket ermee gevuld hebben. Op de groententuin hebben we ook nog een aardbeienveld dus dit jaar veel aardbeientoetjes, -taartjes, -jammetjes en meer van dat spul!!! En Pixie is een echt aardbeienmonster (ze zegt overigens op d'r 21 maanden gewoon het volledige woord "aardbeienjam")

Met mij was Pixie natuurlijk ook een beetje jarig, zij is tenslotte op de 5de geboren ook, dus gisteren was ze 21 maanden oud, over 3 maanden al weer groot feest, 2 jaar oud!!! De versiering is al in huis overigens en de plannen voor haar feestje zijn ook al rond, nu de uitwerking en voorbereiding nog hihihi.
Gisterenochtend zegt mevrouwtje tegen me "mama, plasje, potje" Tuurlijk meid jij mag een plasje op het potje doen dus hoppa potje gepakt, luier af en ja hoor een paar tellen later lag er een heuse dikke plas in het potje!!!! Ik wist niet wat ik zag. Ergens zat het er ook wel aan te komen want ze vindt het mega interessant, ook de wc, en we hebben dan ook een potje én wc verkleiner.
Ons aardbeienmonstertje

Gisteren ook 39 weken zwanger. Het was wel een dagje van de nummers he? In de middag kreeg ik nogal heftige buikpijn, geen weeën maar heel raar, ik kon niet goed rechtop staan ed. Toch maar even bellen dan. Ik moest het een uur aankijken met paracetamol, maar het werd écht niet minder dus moest ik hals over kop naar het ziekenhuis (leuk uitje op je verjaardag). Na diverse controles, echo's en hartfilmpjes bleek dat ik gewoon aan het rommelen ben en dat het soms rare pijntjes kan geven op gekke plekken. Mijn bloeddruk was nog goed laag en dat was prettig dan had je lichaam er nog niet van te lijden. Vlak daarna kreeg ik ook krampen in mijn onderrug en onderbuik, dit heeft tot 2 uur vannacht geduurd zo'n beetje en toen kon ik eindelijk slapen. Dus kort nachtje was het wel weer, maar ik kan straks veel slapen. Pixie wordt al om 10 uur door opa en oma opgehaald want ik moet weer naar de tandarts (had maandag ineens even een wortelkanaalbehandeling erbij, gaat lekker hier he?) om een noodvulling eruit te halen en een gewone erin te zetten. Dus vanmiddag daarna lekker slapen!!! Ik heb gisteren voor we weg gingen nog even gauw foto's van mijn dikke buik gemaakt, zie hier:


Ik zie inmiddels dat mijn prinsesje ook tot leven is gekomen (lees: wakker begint te worden) dus ide ga ik uit bed halen, kan ik nog even 2 uurtjes met haar spelen en knuffelen voor ze weer de hele dag weg is. Tot gauw en hopelijk met babynieuws!!!

4 opmerkingen:

Annelies zei

Ja, het wordt wel spannend zo hoor. Leef wel met je mee, ben benieuwd naar je kleine kindje. Wat goed dat Pixie zo dol is op aardbeien. Je hebt ook een hoop mooie kaarten gehad voor je verjaardag! Doe rustig aan Angela, de laatste loodjes!!

Marit zei

Hoi Angela,

Prachtige kaartjes heb je gemaakt! En nog gefeliciteerd met je verjaardag! Nu maar aftellen, ik duim voor je dat het niet al te lang meer duurt!

Groetjes,
Marit

Ps Knap van Pixie met het potje! Ik ben al zeker een maand bezig met Roan (al 3 jaar!) maar heb zeker nog 4 natte broeken per week. Ach ja, de aanhouder wint (hoop ik)!

Charmaine zei

Hihi ik kijk hier wel een paar keer per dag, ook op je hyves, om te zien of ukkie zich al heeft aangekondigd.
Ik lijk wel een stalker hahahah
Ben gewoon zoooooooo nieuwsgierig!
Hoop voor je dat je haar snel in je armen mag houden meis!

En die wortelkanaalbehandeling, brrrrrrrr. Ik moet nog 2 vullingen en daar ben ik al zoo bang voor. Morgen weer mondhygiëniste en das ook geen lolletje.

Hoop dat je vanavond wel lekker kan slapen ;)

Hanneke van der Linde zei

En?? Is de ebeeb er al?? ;-)