maandag, mei 02, 2011

Nog een weekje...

Wow niet te geloven, Skylar is vandaag al weer 2 weken oud!! Zo langzaam als de laatste weken van mijn zwangerschap gingen, zo snel gaan de eerste weken nu zeg! Ik begin inmiddels weer te landen vanaf mijn roze wolkje want het normale leven is weer begonnen en we moeten onze weg er nog in vinden. Het komt er op neer dat Igor hoofdzakelijk voor Pixie zorgt en ik voor Skylar, aangezien onze kleine mupke 's nachts weinig wil slapen óf steeds krampjes heeft, arm zieleke. Dat betekent dat ik soms halve nachten op en wakker ben en dus graag even wat langer slaap of tussen de middag van 12 tot 3 echt slaap. Pittig dus!

Hier is ons kleine mupke lekker in bed, d'r pakje aan waar ik zo verliefd op ben, oh sjucht en die bos haar, daar blijf ik me over verwonderen en verbazen en verzuchten hoor!

De volgende dag in een heel lief pakje, oké het is eigenlijk een pyjama maar hij staat zo lief! Eigenlijk best nog heel erg klein he als je het zo ziet?
Even een mama-dochter knuffelmomentje, heerlijk!!!
De afgelopen dagen heb ik veel opgeruimd, want het hele huis lag bezaaid met kadootjes en kaartjes en spullen die eigenlijk ergens anders horen ;-) Ik heb bijna alle kadootjes op de foto staan, sommige zijn al in gebruik/opgehangen/kleding in de was/kast dus niet alles staat er op maar dit is wel het grootste gedeelte
Setjes kleding van papa, hans en reina en Kelly
Van de buurtjes, vriendin van de buurtjes en oma
En een mooie mand van dinnetje Annemiek en d'r meisjes!! Zij kwamen afgelopen vrijdag gezellig op visite!
Dit zat er in de kadodoos, super schattige vlinderkleertjes!!
Deze kleertjes hebben Pixie en Skylar gehad van dinnetje Nicky die ook vrijdag op visite kwam!
Een foto van mini-dinnetje Isa die Skylar toch wel heel erg lief vond/vindt!
In de mand zat een doosje bescrapt, met daarin super schattige knipjes en schuifjes en elastiekjes voor Skylar en dit was er een van, wat een snoetje he?
Een foto van mama en Skylar gemaakt door Annemiek
Net op het nippertje kwam Pixie thuis en kon ze nog even met Evi en Isa in de zandbak spelen!
Nou tot zover weer de update in foto's. Binnenkort weer meer, dan ook "Skylar-scrapsels"

Geen opmerkingen: