maandag, juni 13, 2011

Knutsels

Even een creatief update'je. Ik ben wel weer begonnen met scrappen, jawel het lukt weer een gaatje te vinden, nl na 8 uur 's avonds als allebei mijn prinsesjes liggen te slapen! Oké Skylar wil niet altijd, maar toch, de afgelopen week toch al 3x kunnen freubelen en ook dit weekend was Igor zo lief Pixie op sleeptouw te nemen in de middag en had ik even de tijd voor mezelf. Ik heb dan ook 2 kaartjes gemaakt (kan ik nog niet laten zien) en ik ben met een minialbum bezig voor Skylar over de maand mei (en 1 foto van juni om het boekje vol te maken hihihi). Die schiet lekker op eigenlijk.
Dit zijn wat oudere scrapsels, de kaarten zijn verstuurd en ontvangen dus ik kan ze laten zien!

Deze kaart heb ik voor Annemiek gemaakt, ze was nl jarig, én ik deed meteen een challenge, maar die was al afgelopen toen ik de kaart eindelijk af had hoor!
Onder de flap zit een doosje met post-its en de boodschap dat ik haar niet vergeet.

Een lekkere dikke kaart dus zo je ziet!

Ook weer eens een kaartje met Graphic 45, dat vind ik zulk inspirerend papier dat de kaartjes bijna als vanzelf uit mijn handen vliegen, maar ik ben nu echt wel door mijn voorraadje heen aan het raken dus ik ben HEEEEELLL benieuwd met wat voor moois ze gaan komen op de beurs rond 19 juli!!
Close-upje, gewerkt met glaze

En de binnenkant met tags, spreuken en een persoonlijke boodschap!
En dan mocht ik afgelopen week me ook nog vermaken met mijn andere hobby, taartjes maken. Deze keer was de wens een prinsessentaart met veel roze en bling/glim voor de nu 5-jarige Julia.
Alle grijze dingen zijn met zilver bepoederd, het witte met parelmoer wit, en alle zachtroze stippen met roze parelmoerglans. Heel erg lekker glim dus allemaal! Deze taart is naar alle tevredenheid opgehaald en opgemaakt tot op de laatste kruimel (zo is mij verteld).
Heerlijk om weer even bezig te kunnen zijn ook met MIJN dingetjes! Binnenkort zal ik meer scrapsels laten zien. En ik ben ook nog even lekker aan het fotograferen geweest en bewerken op de pc een klein beetje. Soms heb je even je uitlaatklep nodig he?

1 opmerking:

wij drietjes zei

Wat een super leuke dingen heb je weer gemaakt zeg! Ik vind het nog altijd knap hoe je van elk kaartje weer iets speciaals weet te maken!

(K)