donderdag, augustus 04, 2011

30DC dag 3

30DC- Mijn ouders

Dit is de eerste keer dat ze Skylar vasthouden, op 21 april 2011.
Opa en Oma, ze verwennen de kinders graag en Pixie is in ieder geval erg dol met ze (van Sky weten we dat natuurlijk nog niet).




Er zijn tradities die zij hebben gecreeërd voor ons, die ik nog steeds met me mee draag en overdraag op mijn kinderen. Er zijn verschrikkelijk veel verschillen en soms vraag ik me wel eens af of ik niet geadopteerd ben hahaha ik ben heel anders dan mijn beide ouders, ik ben het vaak niet met ze eens geweest, en ben het vaak ook niet met ze eens, maar daar zijn het ouders voor, datzelfde zullen Pixie en Skylar ook over ons zeggen (al hoop ik tegen beter weten in van niet natuurlijk), maar we hebben natuurlijk ook zat leuke dingen om op terug te kijken uiteraard! Vakanties op de camping, uitjes ook met school waar mijn ouders begeleiders waren, de vakantie in Noordwijk, op latere leeftijd lekker aan tafel kletsen met een peukie (toen nog wel, nu al jaren niet meer, mams ook niet trouwens) en een glaasje of gewoon een bak thee/warme chocomelk.
In de winter lekker schaatsen en daarna met een dikke trui en maillot op de bank voor de tv met warme chocomelk en speculaasjes en met z'n allen de kerstboom optuigen met oeroude ornamentjes.
Dat zijn zo de eerste herinneringen die ik wilde delen.

Geen opmerkingen: