zaterdag, augustus 27, 2011

En weer 3 BPC lo's

En ja hoor weer een paar lootjes te laten zien n.a.v. de workshop op BPC, ik heb er nog 4 te gaan maar ik kon het niet bijbenen, elke dag 1 lo produceren voor 12 dagen lang. Ik kreeg het idee dat ik ging afraffelen en dat vond ik zonde dus dan maar even een tandje lager toch? 1 lo is in de basis al af, de rest nog niet.

Deze is naar aanleiding van een sketch gedaan. Het was een sketch van MME geloof ik maar ik heb alleen de sketch gebruikt en niet meegedaan aan de wedstrijd want ik heb tenslote G45 papers gebruikt! Dit lootje gaat over het woord "Cherish" en de gedachte erachter was dat je moet proberen toch ook iets bijzonders te halen uit de minder leuke dagen/dingen. Toevallig waren we de dag ervoor naar het Dolfinarium geweest wat op zich best leuk was maar ook weer niet ivm Pixie, ik zal je het hele verhaal besparen maar in ieder geval, we hebben een belangrijke les geleerd die dag en dat koester ik dan weer, dus vandaar de titel "cherish..even the imperfect days"

Deze lo is gemaakt met een sketch van Pencillines, papier van Prima Marketing en ging om het woordje "Live" Ik hem niet helemaal uitleggen maar de titel is "Live your dreams, not only dream them".

En dan last but not least voor deze keer, het ging om het woordje "moment" en dat vond ik een hele mooie! Het moment dat Skylar op mijn borst gelegd werd (sorry voor de verschrikkelijke foto maar hij is mij heel veel waard) was een moment dat mijn leven voorgoed veranderde, ik heb dit met Pixie niet meegemaakt (zij is met een keizersnede gehaald en door een, voor mij, veel te hoge dosis pijnstillers ed was ik 3 dagen als verdoofd) en dat vond ik heel erg, dus deze keer was voor mij dubbel en dwars heel erg mooi!

Dat waren de lootjes voor nu, ik heb er nog 4 te gaan dan met de woorden "free" , "nest" en "play" en "embrace" De lo voor "free" is al aardig gevorderd, de rest dus nog niet en zelfs nog geen idee voor! Dus ik heb nog wat te doen!
Omdat mijn scrappapier even op was en ik na 8 lootjes in 10 dagen produceren even flauw was, ben ik lekker verder gegaan met het maken van dingetjes voor de meiden d'r kamer. Ik heb al 3 lieve kussentjes gemaakt. Ik wil er nog meer maken want ik ben zelf dol op gezelligheid en "cozyness" dus ik ben nog wel even zoet ermee, en.... ik heb nieuw scrappapier gekocht!! Ik heb de lijnen "etcetera" en "garden girl" van Bo Bunny gekocht. Niet heel erg veel hoor maar wel wat vellen, ik zit te wachten op Pixie Glen van Prima Marketing eigenlijk!

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een productie zeg! Die van cherish vind ik het mooist denk ik.
Heel leuk om die verhalen erachter te lezen.
Ben benieuwd naar je volgende lo's!!

Annelies zei

Je hebt weer veel moois gemaakt. Laatst heb ik ook de Gabrielle lijn van BoBunny gekocht. Vandaag een kaartje mee gemaakt.

Unknown zei

Hoi Angela wat super leuk dat je mee gdaan heeft echt geweldig je heb een prachtig layout mee gemaakt!!

groetjes carla

hilde janbroers zei

Leuk dat je meedoet met de sketch!! gave layout!

Mycreativescrapbook zei

Lovely layout, thanks for playing!!

Rachael Elliott zei

Gorgeous page, thanks for playing along with the sketch challenge.

Melissa Vettorel zei

Absolutely gorgeous!! Thanks for playing along!!

Heidie zei

wat een mooie layouts heb je gemaakt.

liefs heidie