donderdag, augustus 04, 2011

Pregnancyjournal af!

Zo ongelooflijk raar, maar mijn pregnancyjournal is nu helemaal af, ingevuld en aangevuld. Het boekje bestaat uit grote (zelfgemaakte) enveloppen, en in elke envelop zit een boekje met 8 pagina's. Daarin schreef ik mijn zwangerschapsverhaal van de betreffende maand en nog wat extra foto's. Ik heb er al eerder over geblogged, zie de volgende 4 linkjes voor de overige/eerdere foto's
deel 1
deel 2
deel 3
deel 4

Dit zijn de foto's van de aangevulde bladzijdes en foto's








Deze foto is gemaakt in het ziekenhuis, rond half 6, toen had ik al weeën om de 2 minuten en ik had me net omgekleed in een hele elegante (NOT) pyjama. Dus echt de allerlaatste momenten van mijn zwangerschap!
 En dan het resultaat van die afgelopen 9 maanden, als afsluiter van het gehele boekwerk!!!!
Het hele album bij elkaar
 En zo dik is ie dus geworden!!
Het is echt heel raar, ik heb de afgelopen paar dagen zo intensief mijn zwangerschap en bevalling weer beleefd met het invullen van al deze boekjes (nou ja ik moest er nog 4, nl maand 8 en 9, birthstory en lists) en het uitzoeken, printen ed van de foto's, en nu, nu is het klaar, nu is het af en afgerond, alleen in mijn hoofd en hart leeft het nog wel verder en is het iets waar ik bijna elke dag nog aan denk, in ieder geval wel elke maandag (toen is Skylar geboren) als we weer een week verder zijn (inmiddels 15 weken en 2 dagen oud als ik dit berichtje typ). Ik heb dit echt met heel erg veel plezier gemaakt en geschreven, echt iets waar ik trots op ben!!


4 opmerkingen:

Annelies zei

Heel erg mooi boekje... Heel gaaf!

Sandra zei

hij is gaaf geworden!!

wij drietjes zei

Je mag hier ook super trots op zijn! Het is een prachtige album geworden met een hoop emotionele waarde...Mooi gemaakt meis ;)

X Marij

Chantal zei

Gaaf hoor!!!

Echt een super mooie herinnering is het zo!

ik ben echt zo slecht met het maken van foto's. Heb met 20 weken pas de eerste buikfoto gemaakt....