maandag, augustus 22, 2011

Scrapwork from BPC

Ik ben de laatste week druk bezig geweest met summer classes op bigpictureclasses en het is heel erg leuk, maar jemig wel aanpoten hoor! Wat ik al zei... ik heb niet zoveel scrappapier meer dus ben vooral met restjes bezig! Dit is dag nr 2 Wonder was het woordje, maar dan op z'n Engels, maar ik vond het op z'n Nederlands ook wel erg toepasselijk dus vandaar deze uitwerking.

De volgende dag ging het over "Less" , minder...  Er zit nl bij elk lootje een verhaal achter, en dit gaat dus net even dieper dan gewoon "wat heb ik in mijn tas" werk waar ik niet zo'n fan van ben, maar dit is helemaal mijn ding!
Dit is dus het verhaal';-)
 Dit is een lootje met het woordje "Give"en het ging erom wat ik wel niet zou geven om jou elke dag zo gelukkig te zien voor de rest van je leven! Ik heb gebruik gemaakt van een sketch van Pencillines

Ik heb 1 dag overgeslagen qua woordje omdat ik dat een hele lastige vond en ik wel al een idee heb maar nog geen bijpassende foto. Vervolgens kwam deze "enjoy" In mijn geval heb ik een foto gescrapt van Skylar toen ze vorige week d'r eerste fruithap kreeg. Ik heb er van genoten haar 4 maanden lang alleen maar borstvoeding te geven maar nu is het tijd om een stapje verder te gaan en krijgt ze dus ook fruithap (en nog steeds volledige BV hoor, maar dit is extra), ik heb er van genoten haar haar eerste hapje te geven, genoten te zien hoe zij er van genoot en elke dag weer van geniet en hoop dat ze er de rest van d'r leven van blijft genieten!
Ik loop een beetje achter want ik heb dus nog 3 dagen te doen, nou ja 1 is er inmiddels af maar nog 2 te gaan, ik ga er nu meteen lekker mee verder. Heb al een leuke sketch uitgezocht die ik ga gebruiken!

En dan nog... 30DC-dag 9- Mijn Overtuigingen
Van wat? Qua geloof? Hmm ik ben niet gelovig opgevoed en ben nu ook niet gelovig in de zin van "kerkelijk" Ik geloof wel in reïncarnatie, in "alles om een reden"  en "je krijgt niet meer dan je dragen kan" . Ik hou wel van de oosterse filosofie, ik lees daar graag over en in en denk ook wel op die manier. Ik doe aan yoga omdat het goed is voor je lijf en je energiestromen en ik probeer te mediteren omdat het je geest ontspant en tot rust maant. Dus als dat onder overtuigingen valt, dan heb ik die dus wel.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Sohee, jij bent even druk geweest zeg! Wat een mooi lootjes weer zeg!!

Daisy's zei

Hoi hoi,

Wat maak jij mooie scrapboeken zeg! Mijn moeder is ook druk bezig met scrapboeken maken maar is nog lang niet zo ver als jij bent. Geweldig mooi werk!

Mag ik trouwens vragen hoe je aan deze mooie achtergrond komt?

Kijk je ook eens op mijn blog? http://deesies.blogspot.com

Tessa zei

Je hebt weer hele gave dingen gemaakt!! En veel...

En ik vind ze echt heel mooi, stuk voor stuk. Als je het niet zou weten, zou je echt niet zeggen dat het het alleen met "restjes" hebt gemaakt!

xx Tessa

Annelies zei

Je hebt weer veel moois gemaakt. Ik geloof idd ook dat een mens een bepaalde hoeveelheid ellende in zijn of haar leven mee moet maken zodat hij/zij daar mentaal van kan groeien.

xxx Annelies