maandag, november 28, 2011

Creatieve update

Om te beginnen dit boekje, het is al even af hoor maar ik vergeet het steeds te laten zien. Ik heb een boekje gemaakt van Pixie's favorieten, nu als 2 jarige. Het is een enveloppenboekje en ik heb de lijn Garden Girl van Bo Bunny gebruikt, kleuren die bij Pixie passen en Pixie is ook heel graag buiten dus helemaal goed en gepast!

 In de linkerenvelop zit een briefje van hoe ze was als 2 jarige, dus vlak na haar 2de verjaardag. Op de tags die in de envelopjes zitten, staat een verhaaltje over een bepaald onderwerp, zoals favoriet eten, muziek, bezigheden, haar karakter, spelletjes, wat ze allemaal al kan, en leuk vindt om heen te gaan bijvoorbeeld. Nou de rechterpagina gaat duidelijk over haar favoriete bezigheden op creatief vlak ;-)
 Over verkleden, meisje-meisje en haar eigen weg willen gaan en zelf bepalen wat ze doet.
 Overal bij willen zijn, behulpzaam zijn en het waterratje dat het is!
 Over buiten spelen, d'r favoriet Tinkerbell (opdruk op de paarse jurk) en andere favorieten
 En over haar karaktertje en favoriete eten. In de envelop die de rij afsluit ga ik een briefje stoppen over hoe ze over een tijdje is, vlak voor ze 3 wordt, lijkt me erg grappig om te zien hoe ze dan veranderd is.
 En nog even de achterkant....
Verder had ik nog een taartopdracht. Je zou het niet geloven als je dit ziet maar deze taart heeft me HEEL wat uurtjes gekost, voor de 3 jarige Jade die duidelijk K3 fan is! Bijpassende cupcakes. Gevuld met gele room en aardbeienjam.
En last but not least.... ik heb lang geleden een lap stof gekregen van Annemiek, tenminste ontworpen door Eline Pellinkhof, om daar mee dingen voor haar te maken. Ik had nog wat restjes over en ik vind het zonde om weg te gooien omdat die stof best prijzig is, dus ik heb met echt ieniemienie restjes een slab gemaakt want die worden hier geloof ik opgegeten (ipv het eten), de foto is errug slecht gelukt, in het echt is ie mooier en rechter hahaha.

Snel zal er weer een update volgen over mijn kindjes want Sky gaat als een gek zo snel in d'r groei en ontwikkeling!!! En ook nog meer knutseldingen hoor!

1 opmerking:

Chantal zei

Super leuk boekje zeg!!
ook het idee vind ik echt heel leuk. komt op mijn ideeen lijstje :)

je hebt een hele gave swirl gebruikt in je boekje ... waar is die van?