zondag, januari 29, 2012

maand , maand 9 en 1e kerst jaarboek

De afgelopen dagen heb ik veel tijd voor mezelf gehad, nodig, hard nodig, maar ook wel raar want dat betekende dat ik mijn meisjes veel heb gemist. De tijd heb ik gevuld met veel scrappen en dit is oa het resultaat!!
Maand 8 totaal
Maand 8 links n.a.v. een sketch
Maand 8 rechts, verzameling
Maand 9 totaaloverzicht

Maand 9 links

Maand 9 rechts

En dan ook nog een spread over haar eerste kerst, dit zijn allemaal foto's rond de kerst alleen die op de linkerpagina zijn van 1e en 2e kerstdag.
Linkerpagina, de sneeuwvlokken uitgesneden en dan stickles erop

De rechterpagina

Ik ben nu helemaal bij met Sky d'r jaarboek. Ik heb van de week nog van het paarse cardstock gekocht zodat ik nu helemaal compleet ben om haar hele jaar + verjaardagsspread af te maken!

Verder heb ik ook nog mijn raad-je-maatje items afgemaakt. Wat een leuk "spelletje" is dat toch en ik kan niet wachten tot mijn 1e item binnen komt!

EN ik heb Project Life 2012 helemaal bijgewerkt t/m vandaag dus alles weer op de rit! Nu kan ik weer eens wat anders gaan scrappen, zoals foto's van Pixie!! Dus ik ga lekker weer verder!!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ze zien er weer super uit!! Fijn dat je even rustig hebt kunnen scrappen, soms heb je dat inderdaad nodig.
Groetjes Sylvia

Miranda zei

Dat ziet er leuk uit zeg!!! Goed van je om zo bij te houden!!

Fijne week!