dinsdag, januari 31, 2012

Project Life week 2,3 en 4

Project Life..... feels like a lifetime... om het te maken in ieder geval! Ik zal het vast te uitgebreid doen oid maar ik vind het een partij werk zeg! Dit is week 2 het hele overzicht, ik had weer genoeg foto's en verhalen om 2 hoezen te vullen en dat heb ik dan ook gedaan, zie hier het resultaat:
Het overzicht van allebei de blz
De linkerpagina met foto's van de boswandeling en het bezoekje aan het tuincentrum en kinderboerderij
En hier de rechterpagina met vooral hele lieve knuffelfoto's, sjucht...
Dan de derde week. Ik heb een paar vellen gekocht van de nieuwe lijn van Basic Grey en die is eigenlijk voor Valentijnsdag maar ik vond dat deze week ook romantiek bevatte dus waarom niet. Zo wordt het geheel toch kleurrijk en ook 1 geheel. Het papier ga ik overigens ook gebruiken voor Skylars uitnodigingen voor haar 1e verjaardag want ja ook dat gaat er al weer aan komen!
Het was niet zo'n super week dus niet veel te vertellen maar net even iets meer dan 1 hoes, dus ik heb een halfje erbij gedaan.
Hier de linkerpagina, met het verhaal van de fotoshoot die we gewonnen hebben
En de rechterpagina, je ziet op de helft wat witte randjes, dat is een stukje journaling over deze week, die ik niet aan iedereen wilde laten lezen, dus vandaar verstopt.
En dit is week 4, ook nog gezellig in het lieve roze papier, volgende week weer (gaat dus over deze week) weer wat anders.
De linkerpagina, ik heb ons weekmenu erbij  gezet, vond ik wel even grappig want het is echt super simpel terwijl we normaal wat uitgebreider eten.
En dat was het weer voor nu, ik bne nu bezig met de uitnodigingen voor Skylar d'r verjaardag en ik schiet harder op dan verwacht. Ik hoef er niet zo heel veel en ik hou hem vrij simpel, dus ze zullen gauw klaar zijn denk ik! En daarna ga ik weer eens wat lootjes over Pixie maken voor haar jaarboek van 1 tot 2 jaar. Daar heb ik nog zoveel foto's van!

3 opmerkingen:

NicoleJ zei

wow je hebt weer een aantal weken ingehaald! Super zeg!
En ja..... je maakt er een hoop werk van, wel leuk natuurlijk want het ziet er prachtig uit maar dat kost dan ook een heleboel tijd!

Miranda zei

Ziet er super uit!!! Is even een klusje maar dat gaat vast vanzelf makkelijker!

Petra zei

Wat ziet dat er mooi uit! :-D

Mooi dat je weer helemaal bij bent. Zelf heb ik week 3 half af, week 4 staan de foto's nog op mijn usb stick en week 5 heb ik nog te weinig foto's... haha maar komt vast goed ;-)

Voor nu doe ik even inspiratie op bij jou!