zaterdag, augustus 11, 2012

Een lange boswandeling

En daar sta je dan met je goeie gedrag op zondagochtend om half 9, compleet aangkleed in het bos, op het laatste moment je goeie broek nog even vervangen door de hoogstcharmante versie van joggingstof, maar dat mag de pret niet drukken! Het bos is lekker koel en toch zonnig en de geur... tja onbeschrijflijk lekker en ontspannend!
Pixie geniet met volle teugen van de vrijheid in het bos, maar (we komen er te weinig I know) ze vindt struiken en bossages en hoog gras wel wat engig conclusie was dan ook om vaker te gaan. Dit was op zondag 29 juli en de zondag erna zijn we weer geweest en ging het stukken beter, maar ik dwaal af...
Heerlijk hand in hand met mama lopen, en deze foto laat ik niet zien omdat ik er charmant op sta (NOT, dit is mijn zondagochtendveeltevroegop gezich) maar omdat Pixie tegen me opkijkt en ik vind het prachtig om te zien hoe ze naar me kijkt!
Daarna lekker huppelen, en giebelen en rennen. (workout voor die dag ook weer gehad)
Na een tijdje mocht de kleine dame ook "on the loose" en een lol dat ze had!
Ook lekker hollen met je grote zus, lekker vrij en alle ruimte.
En papa en mama vinden het dan erg leuk de kids op een boomstam te zetten met de billen en foto's te maken en zowaar lachen ze ook nog een keertje!

En nog maar een...

Ok en nog eentje dan!!!

De allerlaatste uit deze serie hihihi (wees gerust er volgen nog meer leuke foto's, kan het toch niet laten)

Pixie heeft het zichtbaar naar haar zin en geniet met volle teugen

Skylar even in het hoge gras want het licht viel daar zo mooi, daar kun je van die dromerige romantische foto's maken, maar ook Skylar vond het gras een beetje engig...
Onze blondie, ze wordt steeds lichter en lichter en de zon maakt het nog erger
Ineens had Sky een nieuw spelletje bedacht en dat was dikke pret, mama laten schrikken, en mama speelt graag mee natuurlijk want die schaterlachen, die kunnen me niet lang genoeg duren!
Dat was een heerlijk ochtendje bos, zoals ik net zei, afgelopen zondag waren we er weer. Geen camera mee deze keer, maar gewoon lekker wandelen en spelen. Op een half open plek hebben we lekker op de grond gezeten en de meisjes waren lekker aan het keuvelen met dennenappels, zand, stokjes en steentjes, echt prachtig, dus 1x raden wat we komende zondag gaan doen als het mooi weer is... juist ja een rugzak vol spullen meenemen, waaronder de camera en een grote kan met koffie/thee en broodjes!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat worden je meisjes groot! Heerlijk als ze zo genieten! Fijn weekend nog!
Groetjes Sylvia

Petra van 18elf.nl zei

Wauw, wat een mooie foto's. Ik geniet even mee :-)