dinsdag, september 11, 2012

vakantie deel 3

Deel 3 van de vakantie en nog niet de laatste!
Hier nog een foto van woensdag 29 augustus, Skylar at voor het eerst meloen en meteen zo van de schil en ze vond het heerlijk! Ze heeft 2 hele schijven opgesnoept!
Donderdag 30 augustus 2012
In de ochtend ben ik met Skylar het dorp in geweest zodat Igor het laatste stuk laminaat kon leggen, Pixie wil dan helpen en dat gaat prima! Ik heb boodschappen gedaan en speelgoed voor de dames gekocht, en we hebben saampjes op het terras in het zonnetje gezeten, lekker koffie en appelsap. Heel gezellig teuten met de kleine meid hahaha.

Toen het laminaat af was zijn we 's middags naar het tuincentrum geweest, dat is voor de dametjes altijd een uitje op zich. Ze hebben er nl een ballenbak en klimtoestel en dat is dikke pret. Mijn kleine ukkie had geen vrees en klom ook zo naar boven. En de ballenbak vond ze ook erg leuk! Getuige de foto! We hebben ook heerlijk een gebakje gegeten met een kopje thee/koffie/flesje fristi
Pixie vindt de dieren ook helemaal geweldig en daar spenderen we dan ook wat tijd, eerst de knaagdieren...
En dan alle vissen nog even goed bekijken, vooral de hele grote natuurlijk!
Dit is mijn hoekje, nou ja een heel klein gedeelte ervan, allemaal bakspulletjes... sjucht... maar ik heb mezelf een boek kado gedaan, van Rudolph van Veen, yummy!!!
En toen iets wat we Pixie al langere tijd beloofd hadden... ze mocht een spaarpot uitzoeken! Nou kijk, keuze te over! Het is uiteindelijk het witte hondje in het midden van de foto ongeveer geworden.
Vrijdag 31 augustus 2012
We zouden vandaag naar de stad en markt in Amersfoort maar het regende als een gek en we waren allemaal wat gammel en snotterig (tja het is tenslotte nog net geen herfst dus waarom beginnen we niet met wat snot?) en besloten een pyjama ochtend te houden. Alleen Igor was aangekleed en aan de gang gegaan, boodschappen ed. Wij lagen op een kleed of op de bank tv te kijken, boekjes te lezen, te luieren, heeeeel vervelend! Tja het is tenslotte vakantie!

In de middag was het droog en zijn we toch maar even wel gegaan samen met mijn ouders. Opa en Igor achter de kinderwagens want Pixie wilde dolgraag ook in de buggy. Nou ja soms is het wel even makkelijk ;-) Ons hoofddoel was H&M om herfst/winterkleertjes te kopen voor de dames en met name voor Pixie. Want heel eerlijk... ik had nog enorm veel goede kleding over van Pixie, merk Bakkaboe, dat Skylar aan kan deze winter. Maar uiteraard krijgt Skylar ook wat nieuws.

Dit is de "oogst" voor Pixie
En dit de "oogst" voor Skylar (ook bij C&A)
Ik heb uiteindelijk nog 2 brillen gekocht en die kan ik de volgende vrijdag al ophalen!! Nog wat boekjes voor de dames, wat koffie en thee bij Simon Levelt en toen was het al weer tijd om te gaan en aten we onverwachts lekker bij mijn ouders! Wederom een geslaagde dag!

xxx

Geen opmerkingen: