woensdag, september 12, 2012

vakantie deel 4

Zaterdag 1 september 2012
Een rustig dagje vandaag. Even bij Opa en Oma S op visite geweest en in de middag lekker met z'n allen een tukkie gedaan. In de middag is Igor met Pixie naar de tuin geweest en ik ben met Skylar thuis gebleven en hebben lekker gerommeld in het huishouden, geschommeld (we hebben een schommel in huis) en gespeeld.

Zondag 2 september 2012
Nog een rustig dagje, ik heb uitgeslapen tot half 10 en toen ik beneden kwam had Igor de kindjes ingeladen om naar de tuin (moestuin) te gaan en heb ik nog tot 12 uur voor mezelf gehad! Lekker gefreubeld, en nog wat huishouden want ook dat gaat helaas gewoon door :-( (toch die kabouters eens wat beter africhten)

Maandag 3 september 2012
Vandaag naar het Dolfinarium! Meestal 1 van mijn favoriete uitjes want ik ben echt dol op dolfijnen! We boften enorm met het weer én het was helemaal niet druk! We konden zo alle shows aflopen en daar tussenin lekker wandelen en spelen.
Dit was het eerste...
De meiden vonden het al meteen leuk!(alleen kijkt Pixie hier niet erg geamuseerd hihi)
Even spelen tussendoor, de glijbaan is favoriet
En er is een soort draaiplateau
Natuurlijk ook even naar het strandje...
Pixie MOET in het water natuurlijk onze waterrat...
We eten een broodje, nouwwww de mussen lusten het ook, ze eten zo uit je hand!
Even roggen en haaien aaien... Pixie vindt het interessant, Skylar vindt het doodeng en trilt er echt van!
Naar de Droomshow, en het is weer prachtig mooi, ik blijf het magisch vinden...
Naar de onderwaterwereld.. Het mooiste is dat er een walrus met Pixie wil spelen, en constant haar aandacht zit te vragen en zij vindt het eerst wat eng
Nou dat wil best als je als klein meisje zo'n hoofd voor je ziet ineens!
Dus spelen we, kijk de walrus wil kriebelen...
En dat werkt, en de walrus vindt het ook prachtig geloof ik...
Koekkoek ik ben er nog hoor...
En eindelijk durft Pixie ook! Als we weg gaan, dan zwemt ie achter ons aan het malle ding!
En nog even een mislukt en overbelicht familieportretje....
Weer een super geslaagd dagje gehad, en de vakantie is ook al weer over de helft helaas... maar we gaan gelukkig nog veel leuke dingen doen!
xxx

Geen opmerkingen: