vrijdag, januari 04, 2013

Gelukkig Nieuw Jaar!!

Oké het kan nog net toch?? Wij wensen je een heel gelukkig, gezond, liefdevol en creatief 2013!!!

We zijn onverwachts druk geweest met de kerst dus vandaar nu pas een update, nu de rust een beetje terug keert. Ik begin even met kerstavond... de kids lagen op bed en toen begon de voorpret... nou ja een beetje want ik heb zo'n beetje de hele dag op bed gelegen! Alle kadootjes naar beneden en dat zag er zo uit!
 De volgende ochtend, eerste kerstdag mochten de meisjes lekker naar beneden in pyjama en kadootjes uitpakken. Pixie had veel geduld en pakte ze echt 1 voor 1 uit, nam haar tijd en bekeek haar kadootje ook echt.
 Skylar vond scheuren veel leuker en die was heeeel snel klaar met haar kadootjes en toen had Pixie er nog een paar te gaan!
 Voor ontbijt had ik dit lekkere aardbeienbrood gemaakt
 Na het ontbijt ging Pixie lekker aan de gang met de strijkkralen, jemig zeg wat kan ze het goed!
 We vonden het niet erg dat ze de hele ochtend in de pyjama liepen, lekker voor ze toch? Papa had een heerlijke fruitschaal voor ze gemaakt en dat aten ze met smaak allemaal op!
 Na het middagtukje hebben we de dames leuk aangekleed en vooral Pixie was er erg trots op!
 Het hoofdgerecht ben ik vergeten maar dit was ons Grand Dessert, citroenkwarktaart, chocolade mousse, koekrolletjes, tiramisu en zelfgemaakte lavendelijs hmmm
De volgende ochtend, wederom in pyjama maar vandaag vonden ze het nodig een badjas aan te doen... tuttebelletjes! Ik ben er dol op dat ik 2 tutjes heb hoor!
 Papa heeft een lekker ontbijtje gemaakt voor alle meisjes!
 Ik kon het niet laten, even een gekke kerstfoto....
 Eind van de middag gingen we naar mijn ouders, deze zijn met een mobiel gemaakt dus niet helemaal scherp!
 Lekker gekken in de papiermand, op een of andere manier is dit helemaal leuk!
De 27e hadden we onverwachts een derde kerstdag met dinnetje Annemiek! Dat was ff leuk en gezellig en we hebben ook weer lekker gegeten!

Daarna wat rustigere dagen en vooral bijkomen en opruimen en dergelijke.
En dan... oudjaarsavond, Pixie keek er enorm naar uit, maar om half 12 ging er een of andere ^$%$%% hier in de straat een rits afsteken en dat arme schaapje werd dus hysterisch wakker. Toen was de lol er wel even af. Lekker dik ingepakt en mee naar beneden genomen en wat te eten en drinken gegeven. Om 10 voor 12 Skylar uit bed gehaald en toen naar onze slaapkamer, op zolder, uit het dakraam zie je het meest tenslotte en we wilden niet naar buiten de regen in. Maar goed ook want beide meisjes zaten te riebelen! Maar we hebben wel heeeeeel erg mooi vuurwerk gezien.
 Na even wat Skylar het zat en ging lekker nog een flesje drinken in ons bed en om half 1 lag ze al weer in bedje en sliep ze al weer!
Pixie heeft nog heerlijk bij me gelegen tot ze rustig en slaperig was/werd en toen hebben we haar ook lekker naar bed gebracht!
De feestdagen zijn weer om, en eerlijk gezegd, ik vind het niet erg! We hebben al vrij snel de kerstboom opgeruimd, en Pixie heeft zo goed geholpen, er is geen bal gesneuveld!! In totaal overigens maar 3 ballen dus heeeeel netjes gezien 2 kleine kids en 4 ondeugende cats!
Nu weer een fris en schoon begin! Een heel fijn jaar gewenst!

Geen opmerkingen: