vrijdag, mei 03, 2013

Buikenpret en boswandeling

Afgelopen zondag was het echt prachtig mooi weer en Igor ging met de meisjes lekker naar het bos toe. Ik had helaas een slechte dag wat buik betreft dus bleef lekker rustig thuis, helaas wel want het was hartstikke leuk! Igor had de camera meegenomen en dit zijn wat van de heleboel leuke foto's!

Samen zingen op een afgezaagde boom die diende als podium!
In de bomen klimmen (met behulp van papa natuurlijk)
En nog een van dichterbij...
Prinses Pixie aan de wandel, net een sprookje
Paardje rijden op een omgevallen boom (wat een fantasie he?)
Eenmaal thuis hadden we lekker aardbeitjes en later nog knakworstjes dus het was voor de meiden een super geslaagde ochtend! Daarna kwam het op de dikke buik van mama en Pixie had ook een dikke buik, van de aardbeien, zie maar!

Daarna wilden ze blote buiken vergelijken
Allemaal heel charmant met blote dikke buik
Ik vond het erg schattig hoe ze met de buikjes ook tegen elkaar wilden en "passen" wie de grootste buik had/heeft. En een lol dat ze hadden en ik vond het super schattig. Pixie zat zelfs verhaaltjes te vertellen tegen haar broertje in de buik en Skylar ging de buik steeds aaien. Zo lief!

Toen de meisjes weg waren heb ik gehaakt, om mijn stapel rondjes af te maken... in totaal meer dan 100 maar het is niet genoeg.... dit is tot nu toe de hele stapel....
Toen ze allemaal af waren, heb ik ze uitgelegd op de grond, zo zou het moeten worden. Dus dit gebruik ik nu als leidraad want, hier ligt hij 10 breed, dat is 11 geworden en er komt nog een rand omheen. En hij is ook 10 lang maar zal minstens 15 lang moeten worden. Ik kan er nog even mee vooruit. De eerste 3 rijen zitten aan elkaar en ben met de 4de bezig! Het haakt heel snel weg hoor, maar ja met kleine kindjes om je heen gaat het dan weer niet zo snel!
Het kraamalbum is bijna af, en ik ga eindelijk beginnen met mijn zwangerschapsdagboek beginnen! Heb een gedrukte, uit de winkel dus en een zelfgemaakte, die heb ik nog niet eens laten zien! Zal de foto's er gauw opzetten!
Nu lekker luieren, de dag duurde lang en ik ben het best wel zat!
xxx

Geen opmerkingen: