maandag, mei 13, 2013

Project Life week 19

En weer een week verder!
Deze week ben ik snelle jelle want het is maandag en mijn week 19 is net afgelopen! Ik had natuurlijk al de sheet voorbereid dus dat scheelt echt enorm, ik had niet veel foto's en handgeschreven journaling kost niet veel tijd natuurlijk!
Hier is mijn totale weekoverzicht (klik voor groter)
De linkerpagina, deze week lekker in het bos geweest , fijne picknick, lekker creatief bezig geweest zowel op bloempotjes (voor oma's) als op mama's dikke buik, en moederdag natuurlijk, en ikzelf heb mijn kraamalbum naar volle tevredenheid af gekregen.
Rechterpagina, 4 foto's van mijn favoriete dingen van nu. Een goed gevulde fruitschaal, vrolijke bloemen, ijsjes ijsjes en ijsjes en oh ja pepermunt. Ik heb heerlijke koekjes gebakken, recept staat er bij, en ik geniet van mijn plantjes (dit is trouwens mijn "binnentomatenplantje" op de moestuin hebben we er nog 20 staan ofzo!) 
Ik heb het recept over de foto van de koekjes heen getypt, vooral omdat de foto niet zo heel erg interessant is om naar te kijken.
Hier dan een close up van de kleine fotootjes
Ik besefte me dat ik al ruim over de helft van mijn zwangerschap ben en ik echt (nog) meer er van wil genieten en bij stilstaan en opslaan, want voor ik het weet ligt er een baby in mijn armen en maak ik dit nooit meer mee!
En hier een close up van mijn beschilderde buik, en celebrate life, in aanvulling op het vorige en het leven dat in die buik groeit ook! 
Dat was Project Life week 19, ik ben al weer lekker bezig met week 20, en nestelen, ja al een paar weken hoor maar vandaag serieus heel erg! Heb een hele lange to do lijst nog dus ik mag nog lekker even!

1 opmerking:

Unknown zei

Het ziet er weer prachtig uit. Mooie buik heb je :)