dinsdag, mei 07, 2013

Zwangerschapsalbum

Al een hele lange tijd geleden, zag ik een album van Kathy Orta, een tas met super leuke inhoud en zo kreeg ik het idee voor deze tas. Toen ik hem af had, had ik er eigenlijk nog geen bestemming voor, maar ik wilde hem voor iets speciaals gebruiken. Ik bedacht me dat het mijn zwangerschapsalbum zou worden voor als ik zwanger zou zijn/worden (dat is nog altijd de vraag of dat lukt natuurlijk)

Het heeft lang geduurd voor hij helemaal af was en toen ik net foto's maakte zag ik zelfs dat er in het midden nog een stripje papier moet, want dat had ik eraf gescheurd!


De buitenkant
Eenmaal open geklapt

De linkerpagina
Als je de flap opent, zie je dat het allemaal enveloppen zijn, er kan dus lekker veel in!
De middenpagina

Close upje van de middenpagina, 3 pockets en 4 flappen 
De flappen kunnen allemaal omhoog open en er zitten kaarten in, dubbele kaarten zelfs, heel veel ruimte dus!
Hier zie je de kaarten beter, voor photomats of journaling
In de pockets zitten velletjes zodat je daar nog tekst op kwijt kan of foto's
Als je de linkerpagina nog een keer openklapt zie je dit geheel
De linkerpagina, de flapjes kunnen open en daar zit alleen maar papier achter, om journaling op te schrijven, en aan de achterkant zit nog een flapje, daar kun je nog tags in stoppen oid
Allebei de flappen open, zo zie je dat er erg veel ruimte is voor journaling!
Dit is dan weer de middenpagina, ook weer allemaal enveloppen, en daarin zitten boekjes die ik zelf gemaakt heb met vragen erin zoals wat mijn gekke dingen zijn die ik nu wil, doe, eet, denk etc en namenlijstjes ed

Ik ben nu 21,5 weken zwanger en heb er nog niks mee gedaan, oopsie, maar deze week, als Project Life af is, ga ik het album lekker invullen en foto's printen ed om erin te stoppen! Helemaal zin in!

1 opmerking:

Petra zei

Mooi! Wat zit daar een werk in zeg. Knap dat je daar het geduld voor hebt. Ben benieuwd naar de vulling binnenkort. Veel plezier met vullen!