maandag, juni 17, 2013

Heerlijk weekend gewoon!!!

Wat hebben wij een lekker weekend gehad zeg, het weer werkt mega mee, en mijn lijf hielp ook heerlijk mee dus ik heb het hele weekend lekker op en top van mijn meiden kunnen genieten! Alleen zondagmiddag zijn ze even met papa naar de tuin gegaan om snijbiet te plukken voor het avondeten en toen ben ik thuis gebleven, was wel afgedraaid namelijk!

Na de echo en het shoppen bij prenatal zijn we lekker naar huis gegaan, bij de visboer eerst nog lekker kibbeling en gebakken mosselen gehaald en heerlijk opgepeuzeld. En daarna een tukkie doen, of althans proberen want Skylar had mooi géén zin! De dames waren dus vroeg al klaar en we zijn lekker naar de kinderboerderij gegaan, dat is altijd 1 groot feest voor ze!

Pixie is van de geitjes, klein, rustig, overzichtelijk, haar ding dus daar werd volop geknuffeld natuurlijk en er waren er zat!
 Hoe bang Pixie voor de varkens is, des te leuker vindt Skylar het! Lekker een varken kriebelen, en hij ging er zo lekker van knorren, dat vond ze prachtig!
 Nog eentje omdat het zo leuk is! Trouwens gaat haren vlechten steeds beter!
 Pixie gaat dan toch maar liever in het speeltuintje spelen, wipkippen, wipwappen en glijbanen genoeg! Oh ja en konijntjes kijken natuurlijk en sindskort haar nieuwe favoriet...cavia's.
 Een foto van het heerlijke ondeugende koppie
 En hier een van het mooie smoeltje... (skylar bedoel ik dan he hihihi)
 En ja ik was er echt bij, hier het bewijs!
 Op de terugweg nog even het muildier aaien, Skylar is dol op paardjes dus die ging graag even en alsof ze volleerd is, eerst het handje uitsteken om te laten snuffelen!
 Na ons tripje kinderboerderij zijn we naar San Marco gegaan, nog zo'n feest voor de dames, een ijssalon! Lekker allemaal een ijsje eten én een grote bak mee naar huis natuurlijk!
Daarna nog een poosje lekker in de tuin gespeeld en Skylar wilde dolgraag even Rakker op schoot, nou dat kan en dat vindt Rakker geen straf hoor!

Natuurlijk gisteren vaderdag, ook dat was grote pret want we hadden vrijdag een kadootje gekocht met z'n drietjes en lekkere dingen voor het "picknicken op bed" zoals de meiden dat noemen! Heerlijk! Dus zondagochtend, half 7 waren de meisjes wakker, wij naar beneden en een heerlijk ontbijtje in elkaar gedraaid voor papa. Croissants, aardbeien, lekkere belegjes, gekookt eitje en een bakkie koffie!

Papa was erg blij met zijn kadootje (lekker luchtje) en gezellige picknick op bed (aardbeienjam over het witte overtrek en eierpelletjes in het bed). Daarna zijn we naar beneden gegaan, wat gerommeld en daarna... op  naar zwembad de Octopus hier vlakbij. Ik ben niet zo'n fan van het zwembad. Als ik er eenmaal in lig gaat het wel maar als het benauwd is of druk, ben ik er al gauw klaar mee. Maar ik dacht... tijdens de zwangerschap van Skylar vond ik het enorm lekker om in het water te dobberen, even druk van de banden af etc dus toch maar dat badpak proberen en ja hij paste nog net!
Pixie vond alles eng, Skylar vond niks eng, en wij dobberden tussen hen 2 in. Aan het einde natuurlijk de tosti eten zoals we altijd doen, en een bakkie drinken en weer naar huis. Pffff wat waren we allemaal moe zeg! Dus lekker lang getukt in de middag, allemaal! Waren we hard aan toe!

Na t slaapje nog lekker pannenkoekjes gegeten en de meisjes met papa naar de tuin. Ik ging nog even wat klein huishoudelijk werk doen en toen was het weekend al weer bijna om helaas :-( De lange week alleen gaat weer beginnen! Of.. eerst maar eens puinruimen van het weekend wat kunnen kleine kindjes en katjes er een smeerboeltje van maken!

Over katjes gesproken.... donderdagmiddag gaan we meneertje ophalen! Ben zo benieuwd naar de koppies van de meisjes als ze hem ontmoeten! Nog steeds geen naam trouwens!

1 opmerking:

Peet zei

Ooh wat een heerlijk weekend hebben jullie gehad! :-D Super gewoon.