dinsdag, juni 25, 2013

Project Life week 23

Ik liep weer een klein beetje achter, gewoon luiigheid hoor want ik hoefde alleen nog het weekkaartje te maken! Dat heb ik dan vandaag ook gedaan, was binnen 5 minuten gepiept!

Totaaloverzicht (klik is groter en duidelijker). Deze week heb ik alleen maar wit cardstock en 1 rolletje washitape gebruikt, 4 geprinte kaartjes en ik heb wat pijlen gemaakt zodat duidelijk was welk verhaal bij welke foto hoort. Ik vind het best wel leuk geworden eigenlijk! Een vrolijk gezicht en toch een geheel, maar ik vind het toch een beetje kaal, met name de linker pagina!


De linkerpagina; De eerste buikfoto is bewerkt want hij was echt van vreselijke kwaliteit en ik had niet zo heel erg veel foto's van deze week dus moest wat. De tweede foto vond ik grappig omdat de buik zo afstaat, net alsof er een meloen onder verstopt zit. Ook een foto van ons nieuwe katertje (daar later meer over), en ons konijn dat lekker in het gras mocht loslopen!
 De rechterpagina, een foto van Pixie in d'r nieuwe jurk, Pixie die verhalen tegen mijn blote buik houdt, Skylar die de schapen bewondert en de meiden samen die oogsten op onze moestuin, kortom het was genieten!
Op naar week 24!!

Geen opmerkingen: