woensdag, juni 26, 2013

Project Life week 24

Deze is natuurlijk ook een beetje vertraagd, week 24. Het totaaloverzicht, de eerst spread gemaakt met de Blush kit van Becky Higgins! Helemaal blij mee dat ik hem heb al is het wel een beetje wennen en zoeken om er mijn ding van te maken. Ik vind de kaartjes makkelijk en het werkt inderdaad lekker snel maar ik vind het ook wel heel erg kaal. Heb dus toch wat embellies erop geplakt!
 Linkerpagina; 3d/4d echo van ons manneke, daarna kleertjes kopen, de meiden op de kinderboerderij en de allereerste aardbei van eigen plant! En wat voor een ook!
 De rechterpagina; In het teken van vaderdag. Lekker "Picknicken" op bed bij papa en het ontbijt dat ik samen met Pixie maakte. Een dikke knuf en kus voor papa natuurlijk. Ik heb geprobeerd te vlechten en het lukt steeds beter en verder nog een la vol kleertjes, heerlijk dat kleine spul!
 Hier nog 1 detailfoto van de grote aardbei in Skylars kleine handje, met een goud kroontje erbij, tja zomerkoninkjes he?!
Ik heb alles bij 2 kleuren gehouden, het zachte groen en het beige/grijs, vond het wel 1 geheel zo, moet nog even wennen aan de felle kleurencombinatie van de Blush lijn hoor!

Dit is een close up van de doos met kaartjes, de core kit zoals het heet.
 En hier het totaalpakket van de core kit, papierpakket en cardstock kaartjes die erbij horen.

Geen opmerkingen: