vrijdag, oktober 18, 2013

Callen week # 4

Liefste Callen,
En week 4 zit er al ruim weer op! De laatste week van Igors "vakantie" en zo voelde het ook echt! We hebben echt zo kneuterig gedaan deze week, wat op visite, wat visite ontvangen en verder heel rustig aan gedaan! Komende week moet ik het nl allemaal alleen doen (dat is deze afgelopen week dus) dus nu zoveel mogelijk nog genieten en rusten!

Gelukkig ben jij heel erg makkelijk en lief, nog steeds! Nog steeds geen jankbuien zoals je zussen wel hadden úúúúren lang hielden ze het vol!
Jij bent een dromertje en slaapt nog veel en 's nachts heel erg goed!
 Je gaat tussen 7 en 8 slapen 's avonds na ons vaste ritueeltje en je komt 1 x tussen 1 en 2 en daarna pas vroeg in de ochtend weer rond 5 a 6 en slaapt dan nog weer door tot 8 uur met gemak! Dat betekent dat ik ook lekker lang kan slapen en dus lang zo moe niet ben, moet zeggen dat die "gebroken nachten" nog steeds erg mee vallen!
 Overdag slaap je ook wel maar niet zo heel erg veel, en bij voorkeur écht niet in je eigen bed! Je wilt in de box wel 2 uur slapen, en in de draagzak ook, in de maxi cosy zelfs maar niet in de wieg, dat is zeldzaam! Hier lig je op ons bed te slapen na de ochtendvoeding, lekker bij mij, heerlijk!
 Dit is een van de zeldzame momenten dat je overdag in je wiegje slaapt!
Maar het liefst slaap je gewoon hier! Bovenop je mama, lekker op mijn borst, en eerlijk gezegd... ik kan daar ook zo van genieten want voor je het weet is dit weer afgelopen! En ja dan maar verpest/verwend, maar wij genieten hier allebei van en wat er later is, is later, zoals ze in Amerika zo mooi zeggen "we'll cross that bridge when we get there!"
 Deze week ben je nóg meer wakker en nóg alerter en dat is zo leuk! Hier lig je je papa lekker te bestuderen terwijl hij tegen je praat. Je bent zo mooi en hebt van die heldere, sprankelende, blauwe ogen!
 Wat ik al zei... we knuffelen wat af in ons bed, na de ochtendvoeding val je vaak nog lekker in slaap bij mij! Heerlijk vind ik dat en ik snuffel dan ook wat af en je bent de meest afgelebberde baby van midden Nederland volgens mij ;-) ik heb jou ook nog niet horen klagen dus het zal wel goed zitten hahaha

 Van zaterdag op zondag lag ik onverwachts ineens weer een nachtje in het ziekenhuis! Nee geen drama, niks met Callen maar met mij, maar wat is even een raadsel, maar alles is ok hoor!!! Ik ben flauw gevallen, kwam niet bij en had een lage bloeddruk en ben afgevoerd naar het zkh en er is niks kunnen vinden en voel me prima verder!!! Deze foto was weer een selfie daar, waar ik heerlijk in een bedje lag in een warme kamer met mijn mannetje op mijn borst, verder niks kunnen dan alleen van hem genieten! Sjucht...

 En... je begint te lachen!!! Dit was maandag de 14e, precies 4 weken oud! Echt zo leuk! Je bent er vroeg bij hoor!! (vandaag 18 okt tik ik dit blogje en je lachte vandaag echt heel bewust nog een keer, echt prachtig)
Ik kan verder niks anders vertellen dan dat het goed gaat, dat de tijd vliegt, dat je groeit als kool, dat ik geniet als een malle, mijn camera overuren draait, de meisjes vinden het prachtig, Callen is dol op knuffelen, wat wil je nou nog meer???
Tot volgende week!

Geen opmerkingen: