maandag, oktober 21, 2013

Callen week #5

Lieve Callen,
5 weken oud! Een maand gepasseerd en wat ben je al gegroeid! En dan bedoel ik niet alleen lichamelijk want dat ben je zeker. Ik denk dat je nu zo'n 4.500gr bent, en al een eind in de lengte ook!
Maatje 50 pas je niet meer. In de breedte wel hoor maar niet in de lengte, je mouwen zijn te kort en dat probleem begint ook al te komen met maatje 56!!! Je gaat hard mannetje!
(deze kleur staat je subliem!)

Je bent inmiddels een beweeglijk lief popje, je armpjes zwaaien in het rond, je beentjes trappelen en strekken zich ook en je probeert zelfs je weg te drukken, je bent echt heel sterk in je armen en benen. Je hoofd/nek ook maar je bent af en toe een beetje lui, je hebt geen zin je hoofd op te tillen als we je op je buik leggen! Je kan het wel hoor!
(je ogen worden steeds lichter blauw!)

Ritme in de nacht is er ook nog steeds al schuif je de tijd heel langzaam steeds een beetje verder op naar achteren, wat betekent dat ik inmiddels minimaal 5 uur achter elkaar kan slapen als ik bijtijds ga slapen tenminste;-) dat maakt wel dat ik geen last heb van de gebroken nacht of het slaapgebrek want daarna slaap je ook weer 4 uur! Ik heb het echt getroffen hoor!
(samen met je knuffel op de foto)

Helaas heb je nog steeds last van snot en lig je te gnorken 's nachts maar meer dan zoutwateroplossing kunnen we niet doen wordt ons gezegd maar ik vind het niks en maak me zorgen natuurlijk.
(tot zover wil je je hoofd nog wel optillen)

Ik ben zo blij met jou! Je bent echt mijn kadootje, mijn knuffeltje, ik kan echt zoooo vreselijk van je genieten. Ik heb totaal niet die blues die ik wel had verwacht en ook dat is erg prettig. Nu ben je 5 weken dus het kan nog komen maar ik zie het niet gebeuren eigenlijk. Je bent zo makkelijk! Je hebt een hekel aan vieze luiers en dan lig je wat te mopperen en als je in je blote kontje ligt, vooral 's nachts, dan moet je even huilen maar that's it! Je huilt praktisch nooit! Nu ik dit typ ben je heel erg druk bezig met je op je zij te draaien!!!! Niet zo snel kleintje!
Dit t-shirt heb ik gemaakt van mijn eigen "aftelshirt" van mijn zwangerschap, deze kan ik je elke maand aan doen zodat je de groei kan zien! Het is een maatje 80 dus we zouden het moeten redden ;-)
En je hebt van ons ook je eigen "aftel, of optelshirt gehad!" Die hebben we gemaakt ook op maatje 80 dus als het goed is past hij tot je 1 jaar bent!

De komende week heeft Pixie vakantie van school, en ze wil graag weer eens bij opa en oma logeren, dat is nl al weer 6 weken geleden. Skylar wil graag mee natuurlijk dus woensdag en donderdag zit ik zonder meisjes en zijn we met z'n tweetjes mannetje, we gaan eens lekker relaxen en heel veel knuffelen!!!


Afgelopen woensdag was je 1 maand oud en heb ik een uitgebreide fotoshoot met je gedaan, dat was leuk! Dat hoop ik elke maand te kunnen doen, al zijn het maar een paar foto's. Dat heb ik bij de meiden ook gedaan en vond ik heel erg leuk! Hopelijk lukt het!



I love you little one!!!
xxx

Geen opmerkingen: