dinsdag, november 26, 2013

Project Life Week 39 en 40

Week 39, de tweede week van Callens leven, foto's en gebeurtenissen genoeg dus toch maar een spread gemaakt ipv 1 blz per week 

Een overzichtsfoto, links en rechts en wederom wit/lichtblauw met zwartwitfoto's en een paar foto's die qua kleur erbij passen.

Linkerfoto, de laatste kraamdag, en meteen ook lekker naar buiten, alle kadootjes, Callen voor 't eerst in een stoere outfit en op de foto met opa en oma.
Rechterpagina met foto's van knuffelen, shoppen, lekkers en neef Casper en natuurlijk het kruloortje!!

Ook week 40 heb ik een spread gemaakt al had ik niet zo veel foto's maar wel veel gebeurtenissen!
Dit is de overzichtfoto!

 Linkerpagina... Skylar knuffelt wat af met Callen, heerlijk gezicht die twee! Ook kreeg Callen gehoorscreenings, ben ik voor t eerst weer wat creatief bezig geweest en heb ik genoten van een green chai latte bij Beans and Bagels
Rechterpagina... Naar de kinderboerderij met papa en mama en papa legt uit wat voor beestjes er in de vijver zwemmen. Dinnetje Annemiek kwam op visite met de meiden en Callen slaapt lekker in zijn eigen bedje!

Ik heb ook deze week weer gebruik gemaakt van de core kit Blush van Becky Higgins, de kaarten zijn erg makkelijk! En natuurlijk gewoon cardstock en getypte strookjes tekst.

Ook de volgende weken zijn al weer af dus die zal ik gauw laten zien!

Geen opmerkingen: