maandag, februari 10, 2014

Shopping haul

"En we gaan alleeeeeen voor een trappelzak" zeiden we nog, gisteren voor we de deur uit gingen naar Prenatal! Nou is Prenatal 1 van de winkels waar we ons NIET kunnen gedragen, nooit niet! Nog nooit gelukt, en zal ook nooit lukken ook! Ze hebben er gewoon té veel leuks! Nu hebben we 1 gelukje tegenwoordig... ze hebben niet meer Pixies maat dus komen we alleen met buit thuis voor Skylar en Callen. (voor Pixie halen we hier wel in bij Jola mode) 

Nou hier is dan de schuldige.... de trappelzak waar het allemaal om begon ;-) En een romper die lijkt op zijn eerste rompertje, met dezelfde tekst, tja ik blijf een emo-koe....
 Ik heb dit uitgekozen, van Name It, maatje 74 al weer en ik vind dat Name it groot valt dus ik denk dat hij er nog wel even in kan groeien. Ik vind dit nog lekker een beetje "baby" omdat het zacht is, een pakje, lief design etc. En omdat ik vind dat mijn mannetje al hard genoeg groeit, houden we het hier nog maar even bij baby ;-)
 Manlief dacht er echter anders over en koos voor 2 stoere jeans, en een jeans shirt, zo volgt Callen geheel de laatste mode van jeans op jeans (denim op denim) hahaha en ik koos het shirt omdat het zo'n toepasselijke tekst heeft... "I look funny because daddy dressed me" dat zeg ik nl regelmatig als Igor de meiden heeft aangekleed.... "hoe verzin je het, die combi's bij elkaar?" Oké ik moet eerlijk zeggen, er zitten soms ook hele leuke dingen bij!
 Voor Skylar hebben we ook eea meegenomen want zij groeit momenteel ook de pan uit, al vindt het consultatiebureau haar té klein (tja ze moeten wat op te merken hebben toch?) in vergelijking met de "standaard gemiddelden". 
Ze is een lievig meisje met lievig uiterlijk dus hier nog een beetje kleine meisjesspul voor gekozen. Zoals een "lief" broekje met vlindertjes, zo zoet, en dan een wat stoerder jurkje met ruffeltjes (ook als 2 delig te koop dus rokje én shirtje apart) En een mintgroen setje, de trui was al ingepikt dus staat niet op de foto, maar een leuk langer truitje met bijpassende legging en een joggingstof rokje, lief, comfi, en stoer tegelijk! Ik ben weer blij met de opbrengst! Binnenkort gaan we weer want voor haar verjaardag gaan we nog een outfitje uitzoeken! En we hebben nog een kadokaart die dit weekend niet geldig was ivm stickerkorting!
En dit was voor ons even de leukste buit, maar er hing nog zoveel meer leuks, pfff moeilijk kiezen hoor! Maar ze hebben weer wat nieuws! (oh ja en dan vergeet ik nog de woezel en pip speentjes die we gekocht hebben en de borstvoedingsthee). Oké het kost even wat maar ik vind het kwalitatief heel erg goede kleding en het zit ook lekker, vervormt niet en verwast niet. Er is kleding dat Pixie gedragen heeft, vaak, en dat ziet er nog als nieuw uit, wat Skylar nu dus draagt en het ziet er nog steeds goed uit. Mijn mening... het is het geld meer dan waard!

(dit is mijn eigen mening, eigen bevindingen, ik krijg hier niet voor betaald op wat voor manier dan ook!)

Geen opmerkingen: