maandag, maart 17, 2014

Callen 6 maanden oud!!

Lieve kleine grote Callen,
6 maanden alweer, WOW!!! Ik wist vandaag (de 16e dus) op de minuut precies wat ik 16 september die dag deed, de maandagochtend.... Ik wist gewoon dat jij mijn laatste wonder zou zijn, en dus ook mijn laatste bevalling en dat vind ik ook zoiets wonderlijks en moois op zich dus ik wilde elke minuut bewust meemaken en opslaan en dat heb ik ook gedaan. Het was een korte,snelle, makkelijke, rustige en mooie bevalling. Een waar ik met plezier op terug kan kijken.

Jij bent nu dus 6 maanden bij ons en wat vind ik dat toch heerlijk! Je bent nog steeds een heel makkelijk mannetje. Dat blijkt ook met eten want je eet, lust en kan ALLES! d.w.z je krijgt nu nergens meer buikpijn of krampen van.  Je hebt vandaag voor het eerst pap gehad met graantjes en ook dit vond je lekker en hebt nergens last van gehad! Klein vuilnisbakje!

 Je kunt ook nog zo heerlijk verwonderd de wereld in kijken en alles is een ontdekking voor je en dat is zo mooi om te zien. Ik ben maar een bevoorrecht mensje dat ik dit allemaal mag meemaken elke dag weer als full time thuis mama! (al zeg ik wel eens anders hoor!)
 Je hebt nog zo'n lekker onschuldig baby-snoetje gelukkig!
 Dit pakje staat je ook nog zo lekker baby-baby want de babykleding vanaf maat 68 is tegenwoordig nogal van de stoere ipv lief en zacht! En dat kun je je hele leven nog dragen!
Nog zo'n lief snoetje!
Wat heb je allemaal ontdekt deze maand? Nou eigenlijk heel erg veel! Je besloot op 1 dag ineens om te rollen van buik naar rug én van rug naar buik, je ging rondjes draaien in de box én dronk een flesje diksap (je had erg veel spuitluiers op een dag en moest vocht krijgen) leeg en nog zelf ook! Ik had wel even een (beetje boel) kleenex nodig hoor!
 Vandaag besloot je ook ineens dat je groot genoeg was om te gaan zitten en hoe! Rechtop en je kukelde niet om! Geweldig! Je gaat wel hard hoor mannetje! Nog niet gaan lopen en staan enzo he?
En dan nog iets waar ik heel trots op ben... je bent 6 maanden oud en dat betekent dat ik je ook al 6 maanden borstvoeding geef! Iets waar ik heel trots op ben en dat had ik niet verwacht toen je 3 maanden oud was want toen hadden we een dip, maar we redden het nog steeds heel goed. En we gaan dan ook nog maar lekker even door ook!
Ik wilde ook nog graag proberen foto's van jullie 3 te maken en er zijn een paar leuke bij maar het kan beter dus als Pixie maandagmiddag uit school komt proberen we het gewoon nog een keer! Kijk nou wat een lekkere koppies toch!!!
Je hebt een vrij makkelijk en goed dagritme waar ik heel blij mee ben! Slapen is ook geen probleem al heb je er dagen bij zitten dat je echt gewoon NIET wilt slapen overdag, nou ja dan ben je er maar gezellig bij en ben je wat morrelig aan het einde van de dag, maar erger dan dat is het niet! Je doet nog 2 slaapjes op de dag, en als ik je neerleg ga je slapen! Ideaal! Kortom, ik geniet met volle teugen van jou, nog steeds, elke dag weer!!! <3 baby="" p="" you="">

Ik ben heel erg benieuwd wat de komende maand gaat brengen weer!

Geen opmerkingen: