maandag, maart 03, 2014

Project Life week 49 t/m 52b 2013

Hier dan het allerlaatste overzicht van Project Life 2013

Week 49 overzicht: in aanloop naar de kerst toe
 Week 49 linkerpagina; Pixie met nieuwe kleding, sinterklaasviering hier thuis, verhaaltje over Callen
 Week 49 rechterpagina; Alle "buit" van sinterklaas, wat zijn ze verwend zeg! Sky met nieuwe kleding, Callen op de foto met de lampjes, hoe klassiek! En lekker met Callen in bad! Deze week oud papier gebruikt van sn@p als ik het goed heb, waar ik in 2012 mee begonnen was, maar maar 9 weken heb volgehouden.
 Week 50; wederom een spread, genoeg leuke foto's van deze week! Genoeg gedaan en beleefd en genoten eigenlijk!
 Week 50; linkerpagina; de kerstboom versieren, dat hebben de meiden gedaan, wat een gezelligheid en hoe speciaal ze het vonden! Kerstornamenten schilderen met de kinders, en  hoe verliefd Skylar op d'r baby-broertje is!
 Week 50 rechterpagina; Callen, vrolijk, ingepakt en tussen de dames, lekker alle kindjes in mijn bed op zondagochtend, wat is dat 100% genieten zeg! Deze week vierden we Igors verjaardag en zat ik voor het eerst in 1 jaar bij de kapper, en goed ook, met alles erop en eraan!
 Week 51 spread. De 16e viel in deze week, dat betekent een fotoshoot met Callen!
 Week 51 linkerpagina, Een leuke foto, van Callen van de shoot, Callen en Misty, friends forever. Lekkere koekjes gebakken en Pixies eerste kerstdiner op school!
 Week 51 rechterpagina; leuke maar simpele en bekende foto van mijn 3 moppies en wat hadden ze een lol! Pixie was helaas wéér ziekjes en we hebben de kip van school te logeren, we krijgen een pakket van "tante"Shelly uit Amerika en Callen leert omrollen!
 Week 52; de laatste spread van dit jaar in kerstsfeer woooohooo!
 Week 52 linkerpagina; we bezoeken de 23e nog even de kerstshow van Eurofleur, de 24e lekker met z'n vijfjes een kerstfilm kijken met lekkere dingen op tafel en al 1 kadootje uitpakken, een verhalenboek dat we voorlezen voor 't naar bed gaan. Dan 1e kerstdag, Kadootjes onder de boom 's ochtends en een familyportret voor we weg gaan naar het kerstfeest bij mijn ouders.
 Week 52 rechterpagina; Kerst bij mijn ouders dus alle kindjes op schoot bij opa en oma! 2e kerstdag, ontbijt met z'n allen, heel gezellig hoor! Kerstmannetje Callen, en hij krijgt voor het eerst zijn fruithapje, lekker dat hij het vond!
 Week 52b; een derde pagina want week 52 eindigde bij 29 december en we hadden 30+31 natuurlijk ook nog! Een selfie met Callen, het mannetje dat mijn hele 2013 op zijn kop zette! De kerstspullen weer opruimen, een nieuwe vriendinnetje voor Sweetie erbij, micha genaamd, en Pixie om 23.50 uur op 31 december!

En dat was volledig 2013!!! Voor 2014 gebruik ik een andere opzet. Ik vind het heerlijk om terug te kijken in het boek van 2013, maar ik kijk er ook op terug dat het heel erg veel werk was en ik praktisch altijd achter liep, dat ik het een soort van "moeten" begon te vinden en dat is niet de bedoeling van een hobby. Inmiddels heb ik al eea gedaan voor 2014 en ik zal snel delen wat mijn opzet is!

Geen opmerkingen: