zaterdag, mei 03, 2014

Doelenlijst mei 2014

Oké mijn lijst voor april....fail!!!
Ik heb project life februari af....alleen nog wat embellies maar die heb ik niet (wat me bij een punt voor mei brengt)
Project life maart....de foto's zijn uitgezocht, that's it!
Foto's voor callens eerste jaars album.... Tot en met oktober gedaan
Skylars verjaardag en de daarbijbehorende recepten ....succes in more than 1 way want we hebben het in 3x gevierd en wat was het leuk! Dat heeft voor mijn gevoel ruimschoots goedgemaakt wat het vorig jaar aan schortte.
De slaapkamer is helemaal uitgemest en schoon gemaakt en opgefrist, en as we speak staat de wasmachine te draaien voor wéér een rondje schoon beddengoed want niks slaapt lekkerder dan vers en schoon beddengoed!
Ook meer bloggen is gelukt, ik vind het erg leuk om te doen maar het schiet er te vaak bij in.
Verder in de tuin is door manlief vooral gelukt maar het kippenhok is niet af! Baal! Ook voorzaaien is  nog niet gelukt....  :-(

Dat niet de hele lijst gelukt is, kwam hoofdzakelijk door drukte op school, mijn eigen gezondheid en allerlei afspraken die er deze maand waren. En dan is de kunst...loslaten!

Dat brengt me bij de lijst voor mei 2014
Ik weet niet of deze meer realistischer is of niet, maar meer een oefening voor mezelf in het stellen van prioriteiten, verdelen, plannen etc. Hier komt ie:

1) shoppen in de scrapbookwinkel in Nieuwegein, voor de embellies van project life dus!
2) project life maart 2014 afmaken
3) project life april 2014 afmaken
4) 2013 foto's Callen uitzoeken voor zijn album ( zijn nog 2 maanden)
5) blijven bloggen
6) mijn theorie oppakken, in ieder geval lezen en kijken hoe snel het blijft hangen
7) gezond blijven eten (blog daarover volgt later)
8) aan mijn budget houden qua dagelijkse boodschappen
9) tot 23 mei niks kopen wat niet noodzakelijk is (challenge!)
10) dagboek Callen bijschrijven
11) tijd maken om zelf weer te schrijven
12) yoga oppakken, daarbij voel ik maaltijd lekkerder
13) gordijnen Skylar afmaken!

13 doelen, gaat me dit lukken? We zullen zien! Ik heb er een goed gevoel bij!
Wat is een doel van jou voor de maand mei?

Geen opmerkingen: