maandag, juni 16, 2014

9 maanden.....

Op 10 januari 2013 begon voor mij een uitdaging... 9 hele zware maanden zwangerschap, voor de derde keer!!! Het begon met deze test!
In die 9 maanden tijd groeide mijn buik uit tot dit formaatje
 En na 9 maanden en maar een kleine 4 uur bevallen kregen we dit wondertje...
 En nu zijn we al weer 9 maanden verder! Callen is vandaag net zo lang in mijn armen, op deze wereld als dat hij in mijn buik zat.... zo dubbel, zo raar, maar wat mooi! Nu is die 9 maanden-grens gepasseerd en begint het aftellen... aftellen tot jouw eerste verjaardag, aftellen tot je geen baby meer bent... boehoee geen baby meer! En het gaat zo hard! De afgelopen weken ben je zo vooruit gegaan! Je ontwikkelt je als een razende!!! Je kan nu vaak zelf gaan zitten, zelf gaan staan in de box, zelf weer gaan zitten, zelf eten, je kruipt bijna, maar schuift/tijgert vooruit. Je eerste woordjes zijn papa, mama en hamham (eten) en volgens mij loop je ook vóór je eerste verjaardag als 't zo door gaat!

Je bent een vrolijk ventje, en je trekt je op tot staan sinds een paar dagen
 Je babbelt ook heel wat af al verstaan we er helaas nog niks van
 We knuffelen ook heel wat af al heb je er steeds minder tijd voor want je moet alles ontdekken.
 En je knuffelt ook graag met je zusje, ze is nog steeds helemaal dolverliefd op jou! (en wie niet!)
 Mijn mooie mannetje, ik verzuip in die grote blauwe kijkers van je! En dit is de positie waarin je je het grootste gedeelte van de dag bevindt. Schuivend over de grond op je buik, en kwijlend! Oh my wat kwijl je!
 Er is echter nog geen tand te bespeuren in dat bekkie van je!

Ik ben heel benieuwd wat deze komende maand ons gaat brengen!


Geen opmerkingen: