dinsdag, juni 17, 2014

Shoplogje/guestblog

Een paar weken geleden heb ik een gastlogje geschreven voor het project life blog na een shopdagje bij scrapdelight in Nieuwegein.

Op een zaterdag ging ik voor het eerst in een heel ruim jaar weer eens shoppen bij een scrapwinkel!! En jemig wat had ik daar al een week of 2 van tevoren zin in! Dit keer niet alleen voor mezelf maar ook een beetje voor dit blog, want ik mag van Michelle (eigenaresse van Scrapdelight) foto’s maken van de winkel! Helemaal leuk!
De routeplanner zegt 24 minuten rijden en dat klopt precies. Ik heb mijn dochter mee (de andere 2 kinders zitten bij papa in de auto) en zij pakt al gauw een klein tasje om te shoppen en ik begin maar meteen met een grote want ik weet inmiddels wel beter!
Ik loop lekker de winkel door en verbaas me over hoe groot het is en wat ontzettend veel spullen er zijn, niet alleen Project Life maar ook “gewoon” scrappen en heel veel mixed media ook! Het jeukt aan alle kanten om het tasje vol te laden! Ik geef dochterlief instructies want ze mag dingen uitzoeken voor haar kijkdoos die ze zo graag wil maken. Daarna kan ik ook even rustig met Michelle kletsen. Ze is druk bezig want er is toevallig een Project Life cropdag gaande boven in de cursusruimte! Hoe gezellig is dat?!
Ik kijk eerst bij losse embellishments en kies wat super leuke kurken pijltjes en leestekens uit, verder nog wat houten spul en dan ga ik eens naar de Project Life kast, oh wat is die kast alleen al super gaaf! Hij staat vol prachtige albums en ik besluit te gaan voor een album die hoort bij de core kit sunshine edition die ik al heb. Daar ben ik heel blij mee want mijn album van 2013 zit helemaal vol en ik had nog steeds geen nieuw album gekocht en losse insteekhoezen is NIET handig kan ik je vertellen.
IMG_1700
IMG_1715
Ik neem ook nog maar een pakketje met insteekhoezen mee, een indeling die ik niet heb nog, met ook 15×10 vakjes erin. Samen met die ik thuis al heb, kan ik een flink album maken! Ik heb ook nog wat kaartjes meegenomen van Kaisercraft want ik ben dol op vintage bloemenprintjes en tja… life’s treasures past daar perfect bij!
IMG_1703
Ook verkoopt Michelle heel handig pakketjes van de core kits, dan hoef je dus niet een hele kit af te nemen maar 1/5e kit wat wel handig is als je niet 1 heel album met hetzelfde wilt maken! En nog leuke embellishments en andere thema pakketjes, zo leuk, ook om cadeau te doen trouwens!
Ik kies verder nog wat losse scrappapiertjes uit voor andere scrapprojectjes en gewoon omdat ik ze mooi vind (hey ik ben nog steeds een scrapper! Ik verzamel dus ook mooi papier zonder direct doel ) en verbaas me over de ruime keus en nieuwe papiertjes die overigens HEEL handig staan aangegeven met bordjes “new” op de lades! Ik moet eerlijk bekennen dat ik al zo lang niet echt gescrapt heb dat ik helemaal niet meer weet wat nou oud en nieuw is en wat er “in” is maar wel natuurlijk wat mijn favoriete merken waren en dat zijn ze dus nog steeds! Graphic 45 vond zomaar zijn weg mijn mandje in, hoe kan dat toch he?
Bij het afrekenen word ik vriendelijk en snel en netjes geholpen bij de kassa en ga met 2 tassen de deur uit, zo blij als een klein kind! Ik kom zeker gauw weer terug hier want ik merk NU al dat ik lang niet genoeg embellishments heb meegenomen!

IMG_1717

IMG_1720

IMG_1723
IMG_1731

1 opmerking:

Jackie zei

ik wil ook weer eens naar scrapdelight toe.... ♥