donderdag, juli 17, 2014

Shoplogje uitverkoop!!!

Oké het is weer die periode van het jaar dat overal uitverkoop is! Ik zag zelfs al winterjassen in de winkel hangen WHAT??? De mussen vallen zowat dood van het dak! Daar ben ik dan ook maar voorbij gelopen!

Ik heb voor Callen geshopt... Links 3 rompers in 1 pakje, bij Kruidvat, het kleurtje staat Callen super leuk en hij was toe aan nieuwe rompers. Makkelijk gekozen dus en het was zo'n voordeelpak dus nog spotgoedkoop ook! Daarnaast een joggingbroek, shirt met lange mouwen én romper van de Hema. Daar hebben ze hele flinke opruiming want ik was maar € 6,00 kwijt voor deze 3 dingen. Meneer heeft nu tandjes dus ook kocht ik zo'n schattige tandenborstel (ligt op het boek) en een nieuwe speen, want we hebben hier een spenenmonster in huis, die maakt ze kwijt, ze verdwijnen gewoon volkomen! En de meiden waren dol op boekjes van de boerderij... die zijn dus echt hartstikke kapot en versleten en bij het oud papier, en dit boekje was bij Kruidvat maar € 1,79 dus die heb ik voor Callen meegenomen.
 Het volgende kocht ik ook allemaal bij de Hema.... Een schrift en rubons. Ik schrijf veel en bijna alle boekjes zijn vol aan het raken, tijd voor nieuwe dus! De rubons lagen er ook en die gebruik ik weer voor Project Life, inmiddels al flink gebruikt! De romper is een kadootje, de legging is voor Skylar en het korte broekje is voor Pixie! 
 Ik kocht voor Callen dit super stoere spijkerbroekje bij Jola mode, ook in de uitverkoop, van het merk Just Small. Sinds kort hebben ze daar ook basics van zoals slaapzakjes en aangezien ik een klein zweetklepje heb, is het wel lekker een dun slaapzakje te hebben wat ademt, (is badstof) en ook wel meer dan 1 ivm wassen, dus 1 extra is nooit weg!
 Dit is de achterkant van het broekje... ik vind hem zo stoer, ook de kleur en het gekreukelde en... nou ja alles gewoon ;-)
 En meneer hem ook maar aangetrokken (dit heb ik gisteren allemaal geshopt dus die foto is ook van gisteren) en een paar plaatjes geschoten, lekker (luier)kontje hoor mr charming ;-) dat beloofd wat voor later... sjucht....
Nou dat was mijn shoppinghaul voor deze keer weer! Alles is lekker gewassen en aan de lijn buiten gedroogd en ligt heerlijk in de kast te geuren naar.... zwitsal... jawel ook ik ben om en heb wasmiddel en wasverzachter van zwitsal gekocht en ohwww wat ben ik daar blij mee!
xxx

Geen opmerkingen: