vrijdag, augustus 15, 2014

Foodblog friday #11

Oké ik beken.... ik kijk geregeld de filmpjes op youtube van The SacconeJoly's  en Anna maakt vaak pasta's. Ze noemde het boek van Jamie Oliver 30 minute Meals en ik was erg nieuwsgierig. Lang leve de bibliotheek, waar ik het boek zo kon vinden! En ja hoor ik ben om! En hoe!


Ik besloot als eerste de Pregnant Jools Pasta te maken. Een Simpel gerecht maar jemigdepemig wat is ie lekker! Ik weet niet of ik het recept hier zo maar mag neerknallen dus ik hou het bij de link, dit is een receptensite, die ik overigens ook maar meteen even heb opgeslagen!
De pasta is vol van smaak, en de kindjes vonden het ook verschrikkelijk lekker! Ik gebruikte overigens de lamschipolateworstjes van de Albert Heijn, een prima keus! Voor een vollere of gekruidere smaak kun je beter dus ook goed gekruide worstjes nemen! Deze pasta gaat zeer zeker vaker op het menu staan!
Een aantal van de ingrediënten konden we zelfs gewoon uit eigen kas/moestuin halen! Hoe gaaf is dat dan? Uiteraard de bleekselderij en de basillicum en ook tomaten en uien! Gezonder kan haast niet!
Na nog meer recepten te hebben uitgeprobeerd, heb ik besloten (ben ook op de gezondere toer aan het gaan maar daar een andere keer meer over) een pasta machine te gaan aanschaffen om zelf lekkere verse pasta's te kunnen maken! Ik kijk er naar uit!

Probeer dit recept ECHT eens uit, de moeite waard! Eet smakelijk weer!

Geen opmerkingen: