woensdag, augustus 20, 2014

Vakantie 2014 #5

De afgelopen week was het niet het allermooiste weer helaas, maar we hebben toch nog van alles gedaan, niet heel veel bijzonders hoor maar het was toch heel erg gezellig allemaal!

Ik heb een jurkje voor Skylar gemaakt en hij is eigenlijk nog een beetje te groot... ik heb foto's gemaakt dus er volgt binnenkort ook een tutorial van


We zijn een ochtendje in Amersfoort in de stad geweest, gewoon even wandelen en dingen kopen en dit zijn mijn nieuwe gezonde dingetjes die ik kocht.... Spelt Crumble Pie Mix... die taart staat inmiddels in de oven en mensen wat ruikt het lekker! We hebben voor aardbeien en blauwe bessen gekozen. Lekkere Quinoa gepoft en voorgekookt. Sapje, theetje, melkje en marmello zodat ik zelf suikervrije jam kan maken

Eindelijk een dagje dat het mooier weer zou zijn dus we besloten naar de Apenheul te gaan. Dat was even rijden en de meiden komen nu in de fase dat ze elke 5 minuten vragen of "we er al zijn"... kan me inmiddels voorstellen dat het op je zenuwen werkt, helemaal als je met de auto naar bijvoorbeeld.. een Spanje of Italiƫ gaat rijden pffff

We werden meteen verwelkomd door een van de aapjes die gezellig op de kinderwagen en op mijn arm kwam zitten! Zo schattig en ze zijn zo zacht ook!
Hoog op de brug met papa, goed uitzicht over de aapjes
Pixie vergelijkt haar hand met die van een chimpansee
Apenfoto deel 1
Apenfoto deel 2
Natuurlijk kunnen de meiden het niet laten zelf ook even voor aapje te spelen! Lekker klimmen en klauteren.
Er is ook nog een ouderwetse carrousel en dat is een groot succes al vond Skylar het erg spannend!
En deze drie aapjes ook nog even op de foto, mijn heerlijke tutjes!
En dit kleine aapje was echt op zijn allerbest! Hij heeft genoten, en geen moment gemopperd! Hij is al die tijd wakker gebleven, pas eenmaal thuis ging hij slapen. Ook de meiden hebben zich super gehouden want we hebben bijna 4,5 uur rond gelopen! Pas op weg naar de auto begonnen de beentjes het te begeven.

Zoals ik al zei was het weer echt niks waard en de ballenbak is altijd 1 groot succes en gelukkig hebben we er 1 om de hoek! Het tuincentrum! Dus wij zaten in het restaurant lekker te eten en te relaxen en koffie te leuten en meer van dit soort zeer belangrijke zaken en de meiden konden zich heerlijk even uitleven.
Groot plezier hier!

Skylar is maar een ukkie dus ze staat soms tot d'r knietjes in de ballen hahaha
Pixie probeert de ballen in het net te gooien
Callen vermaakt zich met ons wel en af en toe even rondkruipen en een hapje van papa of mama bietsen
Hij mocht ook even in de ballenbak maar dat vond hij absoluut geen succes nog
Knuffelen met mama was overigens wel helemaal prima uiteraard
En ook de brandweerauto was heel erg leuk, zijn eerste ritje in zo'n "wubbelmachine" en vast niet de laatste vrees ik zo!

Volgende week volgt er nog 1 deel en dan is de vakantie van papa helaas weer afgelopen. Nog 1 weekje rust dan en dan helaas mogen we weer flink aan de bak! Er zijn moeders die de vlag uithangen als de kids weer naar school gaan, maar ik hoor daar niet bij! Ik vind het heel fijn mijn kindjes bij me te hebben, en ja ik weet heus wel dat het beter is voor Pixie, en goed is voor Pixie etc maar dat maakt het er voor deze mama niks makkelijker op hoor ;-)

Geen opmerkingen: