maandag, augustus 25, 2014

Versiering Callens verjaardag

Vandaag een logje over de versieringen op Callens verjaardag! Omdat ik het heel graag heel uitgebreid wil doen deze keer nog, horen daar ook versieringen en aankleding bij, niet de standaard slingers en ballonnen, al zullen die er ook hangen hoor!!! Maar dit is wat ik tot nu toe bedacht en gedaan heb!


Pompoms

Ik heb bij een heel leuk winkeltje vloeipapier  besteld en daar ga ik pompoms van maken, uiteraard in de kleuren lime en blauw! Dat staat zo gezellig! Ik kan ook nog halve maken en aan de muur ophangen, óf dus die hele maken en dan aan het plafond ophangen.


Naam slinger

Voor de meiden heb ik ook naamslingers gemaakt, en dus voor Callen ook, en uiteraard in het thema en in de kleuren! Het was niet zo moeilijk omdat ik via Pinterest een kinderknutselplaat vond die ik als sjabloon kon gebruiken. Ik vond nog leuk bijpassend papier van een blokje dat ik ooit bij Kruidvat kocht en tadaaaa... Oh ja de slinger zelf komt van een rol bij de Action vandaan.


Printables

Ik zei het al eerder, ik werk deze keer met printables. De eerste keer overigens en ik kocht een basissetje via Etsy. Ik kan wel een beetje knutselen in Paint Shop en heb daarmee dus allerlei andere printables gemaakt zoals Pins voor in het eten, Pins om aan te geven wát voor eten het is, tags voor om zakjes, labels voor om drinkflesjes, wrappers voor om chocoladereepjes (niet op de foto trouwens, oops vergeten), eigenlijk van alles. Het is even werk maar het staat wel heel erg leuk (hoop ik)

Chalkboard Poster

Ik heb een Chalkboard poster gemaakt. Niet besteld zoals in de link maar gewoon even spelen weer in Paint Shop, of nou eigenlijk... heel lang spelen in Paint Shop want het is best even een heel erg klusje. Mijn poster zal 40x60cm zijn ongeveer, hij is nog niet afgedrukt dus kan hem nog niet laten zien maar hij zal er ongeveer zo uitzien...

Fotoslinger

Ik heb verder nog 1 laatste ding en dat is een fotoslinger. Ik heb elke maand op de 16e foto's gemaakt van Callen, een soort mini fotoshoot. En elke maand heb ik de leukste uitgezocht en die ga ik afdrukken. Die ga ik nog verwerken op papiertjes en aan een slinger en die komt ook in de kamer te hangen. Zo kun je zien hoe hij het afgelopen jaar verandert is (of juist niet). Het ideetje komt van mijn vriendinnetje Marije en van Pinterest (waar zouden we zijn zonder pinterest!!!)

En dat is tot zover alles, en tja meer kan ook niet want meer ruimte heb ik ook niet aangezien we het gewoon thuis in de woonkamer vieren en die is niet al te groot ;-) Het zal vast wel goed uitpakken!
Volgende week maandag weer een logje over de voorbereidingen!

Geen opmerkingen: