zondag, september 14, 2014

I love tea

Oké het is echt geen geheim... ik hou van thee! Geen gewone normale thee, maar met smaakjes en het allerliefst zelfs groene thee! 
Ook ben ik dol op bloemetjesthee, rozenthee of lotusthee nog het meest maar ook lavendelthee, kamillethee of een mengsel van lavendel, korenbloem, goudsbloem, rozen en groene thee hmmm.
Nou ja, ik heb dan ook een zeer uitgebreid assortiment in huis, en niet alleen de theeën uit de supermarkt maar ook thee van Simon Levelt natuurlijk, losse thee die je in zakjes of thee-ei doet. Zelfs hele speciale buddha thee die vreselijk duur is en heel erg apart smaakt, zo apart dat ik er nu nog steeds niet aan gewend ben! Ik kan niet eens omschrijven hoe apart dat smaakt!

Ik ontdekte van de week de thee van Clipper bij Albert Heijn, een nieuw merk in hun assortiment en tja dat moet dan meteen geprobeerd worden! Ik koos voor de frambozen mint groene thee en ik moet zeggen... aanrader!!!

Dezelfde winkel heeft ook Dilmah in het schap staan en ik heb de Jasmijn (groen) en Rose Vanille (zwarte) thee en ze zijn allebei ZO lekker! Ze smaken heel natuurlijk en vooral de Jasmijnthee slobbert lekker weg en is verfrissend.

Ook ga ik graag naar de reformwinkel hier op het pleintje want daar verkopen ze alle Yogi thee die je maar kunt krijgen, een heel schap van plafond tot grond helemaal vol! Ik heb groene chai thee, heartwarming tea (met basillicum, chili en kaneel geloof ik), snack tea (munt en kaneel), ginger lemon, en nog veel meer! Elke keer weer een feestje om nieuwe uit te zoeken!

En last but not least kwam ik  sweet chai tegen van zonnatura bij de c1000, oploskorrels. Ik vind de 20kruidenthee, ook oploskorrels van hun voor de winter ook heel erg lekker, en als je de griep hebt enzo, dus verwachtte deze ook wel lekker te vinden en inderdaad! Lekker makkelijk, snel en heerlijk van smaak!

Ik weet niet wat het is met thee maar ik vind gewone zwarte thee niet lekker, smaakjes dol op! Ik vind het ook gezellig, en lekker en knus 
Wat zijn jouw favoriete theeën/theesmaken/merken, ik ben altijd nieuwsgierig om nieuwe dingen uit te proberen!

2 opmerkingen:

Jackie zei

ik drink thee, maar niet heel graag..
maar als ik het drink wel met een smaak graag...
ik heb de frambozen mint ook, maar daar moet echt suiker bij..
gisteren dronk ik een chai late van pickwick, zo lekker maar niet te vinden kocht dus die van clipper straks eens keuren..
appie heeft van eigen merk jasmijn aardbei die is zooooo lekker, echt een aanrader

Vlijtig Liesje zei

Het klinkt lekker zoals je het beschrijft. Zelf drink ik elke dag kersenthee van Pickwick.