maandag, oktober 13, 2014

Project Life 2014 februari en maart

{Project Life 20014} deel 2! Weer 2 maanden waarbij ik 1 spread maakte per maand!

Het overzicht van februari. Ik probeerde zoveel mogelijk 1 kleur te gebruiken maar dat ging dus NIET goed op deze spread! Ik vind hem niet bijzonder goed gelukt en sowieso heb ik erg veel moeite met de "maandkaartjes" maken en een beetje leuk krijgen, maar ik ga voorbij aan het hele idee van Project Life, namelijk simpel en snel verwerken van verhalen en ik maak er meestal toch een heel werk van, maar probeer het was simpeler te houden, dat is deze maand wel gelukt! Erg minimalistisch!

 Het was een pittig maandje, maar ook een leuke! Pixie kreeg waterpokken, en ik kreeg sushi en uggs ;-) 
 Op de rechterbladzijde van de spread is het wel redelijk gelukt 1 kleur te hanteren en als "bijkleur" of juist acceptkleur werd het rood, rood van Pixie d'r kleding, rood van de taart, rood van de hartjes (tja hey valentijnsdag, trouwdag, vele herinneringen rond deze tijd!)

Dan de maand maart. Ik besloot weer gebruik te maken van de sunshine core kit, die ik lekker vrolijk en gezellig vind maar tegelijkertijd ook moeilijk omdat het best drukke en aanwezige prints zijn dus dat probeerde ik te compenseren door zoveel mogelijk 1 kleur te nemen met wat uitspringers. Ik ben er op dit moment nog niet heel erg goed in!
 Hoofdkleuren toch wel mintgroen en lime, 2 van mijn favoriete kleuren! Wel een maand van omslag van omslag voor mij wat ik erg leuk vind om dat nu zo terug te zien! Ik nam meer rust, ging weer beter in mijn vel zitten, kocht weer wat nieuwe kleding om er leuk uit te zien en goed over mezelf te voelen ook!
 De rechterpagina, ook hoofdzakelijk mintgroen/lichtblauw, dat gele xoxo kaartje had ik eruit moeten laten! Ach ja achteraf he? ;-) Immiddels heb ik iets meer geleerd te kijken en dan wat langer over zo'n spread te doen!
Heerlijk die foto's en babytoet van Callen nog! Zo leuk om terug te zien nu een paar maanden later al, hoe moet dat over 1 jaar zijn!?
Volgende week weer meer!!!

1 opmerking:

Vlijtig Liesje zei

Ik vind het knap zoals je dit maakt! Wat leuk om alles zo vast te leggen.